Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[PRIJSVRAAG] 15 jaar Vuurwerkcrew - Prijsmaand AUGUSTUS

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    ik denk dat je helemaal fout zit te kijken

    Comment


      #32
      Dat dacht ik al ....

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
        Wat is trouwens de afmeting van dit mooie apparaat?
        Even vluchtig opgemeten, de maten zijn +/- 40x40x70 cm
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #34
          Dit is top, hier ga ik echt goed me best voor doen.
          16e jaar op vuurwerkcrew!!

          Comment


            #35
            Na de vakantie maar even achter de laptop kruipen om te zoeken naar de juiste antwoorden. Vorige jaar deze vuurkorf ook voorbij zien komen, erg mooi.

            Comment


              #36
              Daar zijn ze weer! Alle prijsvragen hebben dikke prijzen, maar ik vind dit stiekem toch wel één van de vetste prijzen om te kunnen winnen. Fingers crossed!

              Comment


                #37
                antwoorden toegestuurd
                Toffe prijs!

                Comment


                  #38
                  Kan alleen maar beamen dat dit een top vuurkorf is! Fikt als een malle. Een van de gaafste niet vuurwerkprijzen ooit als je het mij vraagt. Echt een uniek item!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Jullie hebben nog 2 weker de tijd om de inzending toe te sturen van deze prijsvraag. Vragen zijn niet al te moeilijk, maar de prijs is ontzettend gaaf.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #40
                      Gefeliciteerd VWC met jullie 15 jarig jubileum. Volgende maand ben ik officieel 15 jaar lid van jullie forum. Het is en blijft een leuk forum met veel kennis van alle leden! Hopelijk kunnen we nog lang doorgaan met vuurwerk!

                      Deze prijs wil ik al sinds de eerste keer dat hij werd weggegeven. Volgens mij was dat die actie met hoeveel kerstballen er in zaten...
                      Dus uiteraard heb ik nu wel even meegedaan, al was vraag 3 wel ff zoeken wat er precies bedoeld wordt. Maar ik denk dat ik het heb gevonden.

                      Comment


                        #41
                        Mooie prijs om te winnen. Antwoorden verstuurd.
                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #42
                          Super gave prijsvraag! Was weer even zoeken, maar zo kom je wel weer heerlijk in de sfeer door al die sfeer verhogende topics! Begint nu toch langzaam aan wel weer te komen! Succes allemaal en VWC bedankt voor het mogelijk maken hiervan, super leuk!

                          Comment


                            #43
                            Allereerst van harte gefeliciteerd met het 15 jarig jubileum!! Op naar de volgende 15 jaar!

                            Normaal ben ik pas vanaf 1 september actief op het forum, maar deze actie kan ik niet laten lopen. Wat een geweldige prijs.
                            Moet alleen nog wel goed zoeken voor het antwoord op vraag 3. ik kom niet verder dan dat de betreffende video niet meer zichtbaar is haha. Ik zal vast verkeerd kijken.

                            Comment


                              #44
                              nog 10 dagen de tijd om kans te maken voor deze dikke vuurkorf. Heel veel succes allemaal
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #45
                                Heerlijk weer om door alles heen te speuren. Het lijkt wel of het dit jaar extra langzaam richting 31 december kruipt! Thanks weer voor de leuke actie mannen. Nummertje 3 is echt wel een lastige..

                                Comment

                                Working...
                                X