Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

    Over 2 weken is het alweer zover... oudjaarsdag 2019. Wat gaat het snel! Wij kunnen niet wachten tot dé dag der dagen, evenals Vuurwerkmania. Zij stellen ons 2 pakketten Mega 6-star ter beschikking om de pijn wat te verzachten. Weet jij nog niet wat je als eerste afsteekt om 0:00? Geef ons jouw ideale volgorde van de Mega 6-star op het forum en wie weet steek jij deze om 0:00 als eerste af!

    Prijs: 2 assortimenten Mega 6-star t.w.v. 299,90

    Het vuurwerk kan je afhalen op 28, 30 of 31 december 2019 bij een Vuurwerkmania dealer uit de buurt.

    Kansmaken is heel simpel: hoe steek jij deze set van 12 cakes af? Doe je dat bijvoorbeeld per 2 dezelfde, per stuk, in één keer of houd je een bepaalde volgorde aan? Uit de reacties zal één winnaar worden gekozen.

    Regels:
    Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
    • de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
    • Vuurwerkmania beslist uiteindelijk wie de winnaar is
    • over de uitslag en prijs kan niet gecorrespondeerd worden
    • prijs dient te worden verzilverd bij een Vuurwerkmania dealer naar keuze op 28, 30 of 31 december 2019
    • medewerkers van Vuurwerkmania zijn uitgesloten van deelname
    • crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname


    Hoelang loopt deze prijsvraag?
    Deze prijsvraag loopt van 17 december 2019 t/m 22 december 2019 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 23 december 2019 0:00 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl en worden gecommuniceerd met de winnaar.

    Privacy
    Bij Vuurwerkcrew.nl hebben we frequent een prijsvraag en/of winactie. De winnaar van deze prijsvraag dient hiervoor zijn/haar contactgegevens te sturen naar ons. Die gegevens die ingevuld worden, worden niet op onze servers bewaard, deze worden direct naar ons gemaild. Nadat de prijsvraag en/of winactie is afgelopen, worden de e-mails direct verwijderd uit onze e-mailbox. De gegevens worden niet doorgespeeld aan externe partijen tenzij vooraf anders aangegeven.
    Laatst aangepast door Djaimy; 17 December 2019, 18:42.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Hahaaha waaaaaanzin dit! Het is ongekund hoeveel er weggegeven word dit jaar. Heerlijk, repsect!

    Ik zou ze trouwens fakkelen per 2, in V-Shape. En de laatste 4 in W-shape

    Comment


      #3
      Lekkere actie zeg!!
      Heeft u misschien een vuurtje?

      Comment


        #4
        Prachtige acties hier!

        Ik zou ze 2x6 schieten en doorlonten.

        Comment


          #5
          Per stuk. 1 voor 1,want ik heb geen enorme hoeveelheden, dus ik wil zo lang mogelijk genieten.

          Comment


            #6
            OMG!! wat een dikke prijs!

            Aangezien in totaal niet handig ben in doorlonten/fakkelen zal ik ze gewoon lekker los gaan stoken zodat ik zelf ook maximaal kan genieten van deze pareltjes.

            Comment


              #7
              Ik heb al een kartonnetje gewonnen maar wil er nog wel 1

              Comment


                #8
                Eerste 8 per stuk en dan de laatste 4 cakes als setjes van 2

                Comment


                  #9
                  Weer een geweldige actie dit!

                  Ikzelf zou ze in 2-4-6 scieten,en die 6 dan in v-shape

                  Comment


                    #10
                    Mooie actie.
                    Ik zou ze eerst 2 te gelijk en dan 4 te gelijk. en dan 6 te gelijk in een w-shape waarbij er 2 keer 3 cakes zijn, die te gelijk gaan.

                    Comment


                      #11
                      Ik zou er 6 gewoon los stoken daar zijn ze goed genoeg voor en 6 aan een stuk snellont als 18:00 project

                      Comment


                        #12
                        Ik zeg, per 2 alle 6 achter elkaar !

                        Comment


                          #13
                          Kom maar op ik maak er 1 grote fanshape van, 12 tegelijk!

                          Uiteraard word het gefilmt!
                          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                          Comment


                            #14
                            Lekkere actie weer!

                            Ik zou ze in de vooravond 1 voor 1 los schieten. Zo kan ik er lekker lang van genieten!

                            Comment


                              #15
                              2 tegelijk omhoog en daarna 2 x 5 in v-shape
                              If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

                              Comment

                              Working...
                              X