Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE] Win een Astronaut poster! - WINNAARS BEKEND

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dank aan VWC en Vulcan voor deze leuke prijs. Het mooie plekje gaat hij zeker krijgen, alleen wel na de verbouwing
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

    Comment


      Gefeliciteerd allen!

      Comment


        Gefeliciteerd Winnaars!

        Comment


          Gefeliciteerd!!

          Comment


            Geweldig! Deze krijgt een mooie plekje ergens waar al het andere spul ligt!!
            Ben er erg blij mee...
            Bedankt Vulcan!!
            Kruit zit in je bloed!

            Comment


              Vandaag mijn gewonnen prijs 3 cakeboxen opgehaald bij Vulcan en ook 2 posters gehad. Ik heb er dus 1 over ophalen in wateringen randje Den Haag. De eerste via pm mag hem ophalen

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20191230_140005.jpg
Vertoningen:3
Grootte:139,7 KB
ID:	1577778

              Comment


                Iemand al een antwoord op de vraag of de poster los te koop is? Anders email ik wel even naar Vulcan.
                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                Comment


                  Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Zou deze poster ook graag willen, dus wellicht heeft iemand hier antwoord op ?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door lwd gast Bekijk bericht
                    Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Zou deze poster ook graag willen, dus wellicht heeft iemand hier antwoord op ?
                    Net even een mailtje naar vulcan gestuurd met de vraag. Dus hoop spoedig op antwoord

                    Comment


                      Vandaag ook mijn poster in ontvangst mogen nemen, nogmaals dank voor de leuke prijs!
                      Krijgt een mooi plekje
                      70:30 it's all in the mix!

                      Comment


                        Zojuist ook die van mij in ontvangst genomen. Super bedankt vwc en Vulcan!
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	15787550569531634613149509569317.jpg
Vertoningen:1
Grootte:220,2 KB
ID:	1578578
                        Vuurwerk is geen misdaad!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door dvisser050 Bekijk bericht
                          Zojuist ook die van mij in ontvangst genomen. Super bedankt vwc en Vulcan!
                          [ATTACH=CONFIG]52976[/ATTACH]
                          Hoe is die afgeleverd dan? Hebben ze die koker opgevouwen en door de brievenbus gedaan?!

                          Comment


                            Hier is de poster ook binnen, super bedankt nog Vulcan! Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20200111_174339.jpg
Vertoningen:1
Grootte:202,0 KB
ID:	1578580

                            Comment


                              Raar dat al mijn foto's gedraaid geplaatst worden.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door dvisser050 Bekijk bericht
                                Zojuist ook die van mij in ontvangst genomen. Super bedankt vwc en Vulcan!
                                [ATTACH=CONFIG]52976[/ATTACH]
                                Nee is gewoon afgegeven en aan de koker was niets te zien. Heb hem weer aardig goed gekregen gelukkig!
                                Vuurwerk is geen misdaad!

                                Comment

                                Working...
                                X