Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[PRIJSVRAAG] Vulcan Europe - WINNAARS BEKEND

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
    Ook dit antwoord is gewoon te vinden via vuurwerkbestelling.nl

    Rechts naast het zoeken van een verkooppunt op postcode of woonplaats, staat de optie om zonder een verkooppunt te selecteren het gehele assortiment in te zien.
    Dankjewel ik kijk daar zo overheen! Ik had eerst 4 winkels geopend voor ik google probeerde. Wel jammer dat ik bij jou manier geen zoekfunctie op de site zie... Alsnog 100 pijlen pakketten openen

    Comment


      #17
      Leuke prijsvraag en weer meegedaan.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        #18
        Leuke prijsvraag, succes allemaal! Helaas is Vulcan in het oosten van Nederland slecht verkrijgbaar.. dus deze prijsvraag sla ik even over.

        Comment


          #19
          Verzonden! Fingerz crossed!

          Comment


            #20
            Ook aan meegedaan,vraag 6 een beetje lastig maar met een beetje zoeken kom je er echt wel uit!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
              Leuke prijsvraag, succes allemaal! Helaas is Vulcan in het oosten van Nederland slecht verkrijgbaar.. dus deze prijsvraag sla ik even over.
              Al zouden ze veel punten in het Oosten hebben, had je hem daar nog niet kunnen ophalen ;)
              Ze kiezen nog een centraal liggend verkooppunt ;)

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                Al zouden ze veel punten in het Oosten hebben, had je hem daar nog niet kunnen ophalen ;)
                Ze kiezen nog een centraal liggend verkooppunt ;)
                O verdomd, helemaal overheen gelezen. Nouja wel een leuke prijsvraag voor mensen die de 28e toch al heel Nederland door crossen voor hun vuurwerk!

                Comment


                  #23
                  Straks maar even invullen. Bedankt voor de peijsvraag.

                  Comment


                    #24
                    Ingestuurd! Knappe cake die Speed of Sound!

                    Comment


                      #25
                      Toch even vragen. Waarom is er voor gekozen voor een centraal gelegen Vulcan dealer in het land i.p.v. gewoon een lokale dealer? Het is toch een Vulcan importeurs prijsvraag, niet? Op deze manier benadeel je toch een flink aamtal members. Ook ik had hier overheen gelezen. Ik ben niet in staat om het halve land af te reizen. Jammer!
                      Laatst aangepast door Grizmo Raizor; 16 December 2018, 21:05.

                      Comment


                        #26
                        En wederom een erg leuke prijsvraag. Bedankt Vulcan voor het mogelijk maken.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Er zit een mooie strikvraag in.

                          Comment


                            #28
                            Top actie ff ingestuurd,

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                              Toch even vragen. Waarom is er voor gekozen voor een centraal gelegen Vulcan dealer in het land i.p.v. gewoon een lokale dealer? Het is toch een Vulcan importeurs prijsvraag, niet? Op deze manier benadeel je toch een flink aamtal members. Ook ik had hier overheen gelezen. Ik ben niet in staat om het halve land af te reizen. Jammer!
                              Ik wacht het ook ff af, wel jammer idd. Moet al een aardig ritje maken en nagekeken heb 2 vulcan dealers op de rit liggen. Maar echt midden Nederland gaat het voor mij ook niet worden ben ik bang.

                              Comment


                                #30
                                Voor een dikke box plak ik er nog wel een paar kilometer bij
                                Well, that depends...

                                Comment

                                Working...
                                X