Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE] VuurwerkBestel.nl gaat los! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Helaas nog niet gewonnen. Misschien komt dat nog.. Gefeliciteerd aan de winnaars.

    Comment


      Sorry hoor maar om hier te gaan klagen dat anderen wat winnen die niet zo actief zijn, vind ik een beetje sneu. Mooi dat je hier heel actief bent, maar dat doe je toch voor je plezier en is geen zware opgave ? Je hebt nu eenmaal allemaal evenveel kans met dit soort dingen. Gewoon hopen op betere tijden en je “verlies” dragen als een man/vrouw.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
        Gewoon hopen op betere tijden en je “verlies” dragen als een man/vrouw.
        Gender neutraal persoon.
        16e jaar op vuurwerkcrew!!

        Comment


          Mijn idee is gewoon simpel. Ieder lid dat minimaal 1 jaar lid is en duidelijk actief is op VWC mogen meedoen aan een prijsvraag. Zo voorkom je registraties puur en alleen voor de prijzen. Marketing heeft hier weinig invloed op want dezelfde mensen zie je na december toch niet meer en volgend jaar registreren ze zich weer opnieuw omdat ze al hun nickname van het jaar daarvoor al vergeten zijn. Die mensen kun je missen als kiespijn. Ik weet zeker als VWC hun database met gebruikers opschonen er ineens 50% minder leden zullen zijn door inactiviteit. Dus wat heb je aan die leden? Nopes. En ja, ik voel weinig voor de mensen die iets winnen na pas een paar dagen lid te zijn.. ergo, ik gun ze het niet.

          Comment


            Volgens mij is het aan het bedrijf dat de prijzen weggeeft om te bepalen wie wel en niet kan winnen. Geen gemekker en gewoon hopen dat je bij de gelukkigen zit. Succes allemaal!
            Well, that depends...

            Comment


              Gaan we nou serieus regels staan verzinnen voor prijsvragen hier? Het komt allemaal heel ondankbaar over op deze manier. Of ik nou win of niet ik stel het zeer op prijs dat er importeurs en winkels zijn die prijzen beschikbaar stellen via deze manier. Ik weet dat er achter de schermen veel aan de contacten gedaan word, en om hier nou zo op te reageren vind ik heel apart.

              Comment


                Gefeliciteerd alle winnaars tot nu toe en die nog komen!! We blijven zelf ook hopen

                Comment


                  Deel lichtelijk dezelfde mening als grizmo maar we moeten ook blij zijn dat het mogelijk wordt gemaakt, dus deel ook de mening van ruben. Laten we er over op houden, zijn ergere dingen in het leven. Voor de winnaars gefeliciteerd en geniet van de prijs.

                  Comment


                    Gefeliciteerd!!! Wegblijven duimen!!!

                    Comment


                      Gefeliciteerd onbekenden! Ik blijf duimen!
                      [B]Remember, remember, the 31th of december. [/B]

                      Comment


                        Nog 28 kansen, wat een top actie toch
                        Aftellen naar .....

                        Comment


                          van harte vreemdelingen, ik blijf het proberen.

                          Comment


                            Gefeliciteerd iedereen tot dusver! De actie loopt nog geen week en nu al veel mensen blij gemaakt met flinke prijzen

                            Comment


                              En we kunnen weer 2 mensen feliciteren;

                              Gefeliciteerd winnaars!
                              Vuurwerkbestel neemt contact met jullie op.


                              Woensdag 13 december
                              1e prijs: Leet - Vuurwerk t.w.v. € 200,00
                              2e prijs: Jizzoe - Vuurwerk t.w.v. € 100,00

                              Comment


                                Wij lezen hier wat meningen over wie er wel of niet mee zou mogen doen, echter is de vereiste dat je lid bent van VWC en dat je een inzending mailt. Zo mag iedereen meedoen van Vuurwerkbestel.nl, zij geven een waanzinnige stapel prijzen weg, zij mogen dit dus gewoon zo beslissen.

                                Je kunt het er niet mee eens zijn, maar je bent ook niet verplicht om mee te doen. Meedoen kost geen enkele moeite en het enige wat je dan doet is duimen dat je prijs hebt, ook al is de winkans klein.

                                Comment

                                Working...
                                X