Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE] VuurwerkBestel.nl gaat los! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gefeliciteerd winnaars

    Comment


      Gefelciteerd allen!!

      Comment


        Wauw wat gaaf! Dit had ik niet verwacht zeg, heel erg bedankt Vuurwerkbestel! Ik wacht met smart op jullie berichtje!

        Comment


          Alweer iemand die zich pas heeft ingeschreven?? Sorry, ik ben al heel erg lang lid maar heb in al die jaren nog nooit een hoofdprijs gewonnen en deed toch met alle acties mee. Ik voel mij als trouwe lid toch wel lichtjes genaaid. :(

          Ook GHvuurwerk heeft zich op 11 dec ingeschreven. Hoe kunnen al die nieuwelingen winnen?
          Laatst aangepast door Grizmo Raizor; 13 December 2017, 15:29.

          Comment


            Aan de mods en admins een serieuse vraag, want begin nu aan de eerlijkheid te twijfelen. Ik zie dat Codor een prijs heeft gewonnen terwijl hij op 26 augustus voor het laatst online is geweest en dus in principe niets van deze prijsvraag afwist. Hoe kan hij dan gekozen worden?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
              Aan de mods en admins een serieuse vraag, want begin nu aan de eerlijkheid te twijfelen. Ik zie dat Codor een prijs heeft gewonnen terwijl hij op 26 augustus voor het laatst online is geweest en dus in principe niets van deze prijsvraag afwist. Hoe kan hij dan gekozen worden?
              Kan zijn dat hij gewoon gemaild heeft maar geen berichtje hier heeft achtergelaten? Hij heeft een account hier dus gewoon zijn account gegevens ingevuld en de antwoorden gemaild

              Informatie wat betreft deze prijsvraag heeft hij ook op facebook van vuurwerkbestel kunnen lezen

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                Alweer iemand die zich pas heeft ingeschreven?? Sorry, ik ben al heel erg lang lid maar heb in al die jaren nog nooit een hoofdprijs gewonnen en deed toch met alle acties mee. Ik voel mij als trouwe lid toch wel lichtjes genaaid. :(
                Tja, zo is dat nou eenmaal met eerlijke prijsvragen. Iedereen heeft evenveel kans. Mijn vader doet al bijna zijn hele leven mee met de Staatsloterij en ik denk dat hij nooit meer dan €250,- heeft gewonnen. Een jongen die ik ken deed voor het eerst mee en won een paar miljoen... Een beruchte boef uit Breda deed een paar jaar geleden mee en won ook een paar miljoen... Oneerlijk? Nopes, just the way it goes. Zuur? Ja, dat wel misschien, maar dat kun je Fireworkfanatic of al die andere frisse crewmembers niet aanrekenen mijns inziens.

                Comment


                  Ligt eraan in welke context deze prijsvraag moeten zien.

                  In principe kan en mag iedereen mee doen met deze prijsvraag, dus waarom zou je deze dan op speciaal op VWC uit willen schrijven? Dat zegt mij dat deze prijsvraag speciaal voor de VWC members is. Wat je nu ziet is dat er inschrijvingen zijn puur en alleen voor de prijsvraag(en). Dan schiet je volgens mij je doel voorbij als het gaat om een prijsvraag voor VWC members. Dat is mijn kijk en visie.... verder is het een kwestie van geluk hebben... en is weer afwachten of we dit jaar in de prijs mogen vallen.

                  Comment


                    Ik snap zijn irritatie factor ergens ook wel. Ik zie veel leden die hun ziel en zaligheid op deze forum stoppen( waarvoor dank!) door middel van ervaringen, filmpjes etc. Dankzij inzet van trouwe leden staat deze forum goed aangeschreven. Hierdoor komen winkeliers en dealers met leuke acties. Nu er iets te halen valt komen er allerlei nieuwe leden tevoorschijn zonder enige inbreng en kapen de prijzen weg voor de trouwe leden. Ik zie liever een trouw lid winnen dan een nieuweling die pas 2 dagen een account heeft. Persoonlijk heb ik liever minder leden, zodat het een select groepje is die actief bezig zijn dan meer leden die alleen online komen als er iets te halen valt. Tuurlijk iedereen mag mee doen, maar ik begrijp de onvrede wel. Op naar de volgende winnaars!!

                    Comment


                      Proficiat alle winnaars tot nu toe. hopelijk heb ik nog hetzelfde geluk hahaha

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                        Alweer iemand die zich pas heeft ingeschreven?? Sorry, ik ben al heel erg lang lid maar heb in al die jaren nog nooit een hoofdprijs gewonnen en deed toch met alle acties mee. Ik voel mij als trouwe lid toch wel lichtjes genaaid. :(

                        Ook GHvuurwerk heeft zich op 11 dec ingeschreven. Hoe kunnen al die nieuwelingen winnen?
                        Je moet niet vergeten dat een prijsvraag eigenlijk reclame is. Ik zou zeggen heet de nieuwe leden welkom zodat het hier nog drukker en gezelliger wordt in plaats van zo'n reactie.

                        En natuurlijk duimen dat je zelf ook eens wat wint.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                          Je moet niet vergeten dat een prijsvraag eigenlijk reclame is. Ik zou zeggen heet de nieuwe leden welkom zodat het hier nog drukker en gezelliger wordt in plaats van zo'n reactie.

                          En natuurlijk duimen dat je zelf ook eens wat wint.
                          Precies wat ik ook zei inderdaad. Het is een marketing tool. Ik begrijp de frustratie wel hoor, maar zo werkt het nou eenmaal, we zijn geen elite. Misschien wel een leuk idee voor VWC om eens een speciale prijsvraag te doen voor 'actieve' leden. Misschien dat dat de gemoederen kan bedaren ;-)

                          Comment


                            Iedereen die tot nu toe gewonnen heeft: gefeliciteerd!
                            Ik hoop als "newbi"e (augustus pas lid) ook deze topprijs te winnen.

                            Ik kom al jaren op dit forum om reviews van anderen te lezen en ja het hele jaar door.

                            Misschien en tip: acties gespreid door het jaar heen, dan moet je wel actief zijn

                            Bedankt in ieder geval voor deze topactie van een winkel bij mij in de buurt!
                            Ik heb een kort lontje.......

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
                              Iedereen die tot nu toe gewonnen heeft: gefeliciteerd!
                              Ik hoop als "newbi"e (augustus pas lid) ook deze topprijs te winnen.

                              Ik kom al jaren op dit forum om reviews van anderen te lezen en ja het hele jaar door.

                              Misschien en tip: acties gespreid door het jaar heen, dan moet je wel actief zijn

                              Bedankt in ieder geval voor deze topactie van een winkel bij mij in de buurt!
                              Acties door het jaar heen? Voor 99% van de vuurwerkwinkels is december de maand dat het moet gebeuren. Die gaan er geen marketingactie/winactie tegenaan gooien in de maand maart en april, of juni en augustus. Dat is hetzelfde als reclame maken voor babecues tijdens de wintermaanden. Oftewel, heeft geen zin.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                                Aan de mods en admins een serieuse vraag, want begin nu aan de eerlijkheid te twijfelen. Ik zie dat Codor een prijs heeft gewonnen terwijl hij op 26 augustus voor het laatst online is geweest en dus in principe niets van deze prijsvraag afwist. Hoe kan hij dan gekozen worden?
                                Ho Ho, ik kom hier ook al een tijdje hoor, ik ben dit seizoen wat later online op het forum, afgelopen week voor het eerst weer rond gescharreld hier en gelijk even aan de prijsvraag meegedaan. Ik lees hier zoiezo vaak zonder in te loggen dat had ik sinds augustus dus blijkbaar niet meer gedaan.

                                Het zal toeval zijn dat ik direct wat win deze keer, ben iig heel blij mee !

                                Bedankt vuurwerkbestel en vwc !

                                Comment

                                Working...
                                X