Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[PRIJSVRAAG] 1e VWC December Sfeerpakket! - WINNAARS BEKEND

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Kijk, dat is lekker wakker worden haha.
    Dat is al weer een tijd geleden, mijn laatste sinterklaas pakketjes . Ben hartstikke benieuwd naar de inhoud, foto's zullen uiteraard volgen!
    Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

    Comment


      #92
      Joepie, ik heb ook gewonnen! Zolang het maar geen Vuurwertotaal prijsvraag is....

      Ik heb net een appje teruggestuurd en ben reuze benieuwd naar de inhoud van het pakket!

      Comment


        #93
        Gefeliciteerd! Zeer benieuwd wat er allemaal in zit. We zien de foto's graag verschijnen
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #94
          Ik wacht de unboxing video met spanning af ;-)
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #95
            Heren van harte! Denk dat jullie de prijzen meer dan zullen waarderen!

            Comment


              #96
              Allemaal gefeliciteerd met deze prijs, kom maar door met die foto's.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #97
                Ik begin nu ook heel nieuwsgierig te worden...

                Comment


                  #98
                  Pakket is gearriveerd in mooi rood Sinterklaas papier. Ik heb wat foto's gemaakt met mijn telefoon, maar krijg die niet hier op het forum...althans niet via mijn telefoon. Ik ben echt niet handig met dat soort dingen...

                  Edit: papier was geen papier maar een Sint cadeauzak!
                  Laatst aangepast door Rocketfreak; 1 December 2017, 19:31.

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                    Pakket is gearriveerd in mooi rood Sinterklaas papier. Ik heb wat foto's gemaakt met mijn telefoon, maar krijg die niet hier op het forum...althans niet via mijn telefoon. Ik ben echt niet handig met dat soort dingen...
                    Ik weet het alleen met een omweg;) https://www.mupload.nl/
                    Even op deze site uploaden dan de onderste link ervan kopieren, dan hier op vwc bericht openen rechtbovenin heb je insert video en insert image staan, op de laatste klikken en daar de link plaatsen en klaar is kees;)

                    Comment




                      Fonteinenpakket hoort er natuurlijk niet bij, is alleen voor het idee van de
                      afmetingen.





                      Hierbij een eerste indruk. Het pakket bevat alles voor een super Sinterklaasfeest en ook nog een vwc muismat, mok en sticker. Ook aansteeklonten zitten erbij.

                      Bedankt mannen (en dames)!!!

                      Comment


                        Zucht......waarom werkt het niet?

                        Gelukt

                        Comment


                          Even het licht aan doen ?

                          Comment


                            Licht is aan nu

                            Comment


                              Er stond een prachtig verpakte doos op mij te wachten toen ik thuis kwam.


                              Goed gevuld met heel veel ingepakte pakketjes.


                              Uiteindelijk de hele tafel er mee gevuld, de katten vonden het ook erg interessant.


                              En hierbij alle uitgepakte cadeautjes!


                              Heel veel eten, een prachtige VWC mok, stikker en muismat, een daarnaast nog wat versieringen en een cd. Een erg leuk pakket, heel erg bedankt!

                              Comment


                                Erg leuk mannen Wel goed de tanden poetsen he, al die zoetigheid:P

                                Comment

                                Working...
                                X