Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE] Vuurwerkbestel.nl bestaat 11 jaar!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    heren, allen gefeliciteerd!

    Comment


      Gefeliciteerd..geniet er van

      Comment


        Wat een prijzen weer... Gefeliciteerd allemaal!
        Work is the curse of the drinking class

        Comment


          Gefeliciteerd allemaal! Hele mooie prijzen allemaal!!

          Comment


            Van harte mannen t is jullie gegund...

            Comment


              Gefeliciteerd heren!
              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

              Comment


                Gefeliciteerd met de vette prijzen !!!

                Comment


                  Congratz mensen! Wij duimen nog even verder��

                  Comment


                    Nah ja, even snel registreren om dan meteen prijzen te kunnen meepakken vind ik persoonlijk minder. Ik zou toch echt willen vragen alleen mensen mee te laten doen die minimaal een jaar lid zijn. Zat mensen die alleen daarvoor even een (extra) account aanmaken.

                    Comment


                      Een jaar is ook wel een beetje overdreven toch ik zit elke dag fanatiek op dit forum en heb mijn account ook nog niet zo lang

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                        Nah ja, even snel registreren om dan meteen prijzen te kunnen meepakken vind ik persoonlijk minder. Ik zou toch echt willen vragen alleen mensen mee te laten doen die minimaal een jaar lid zijn. Zat mensen die alleen daarvoor even een (extra) account aanmaken.
                        Je zegt weer wat velen denken.
                        Maar goed, ik ga er vanuit dat de winnaars gecontroleerd worden op unieke ip adressen... toch??

                        Ik gun het iedereen van harte maar het systeem lijkt redelijk fraude gevoelig.
                        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                        Comment


                          Doe niet zo zuur mensen, gewoon blij zijn voor un ander. Misschien besluit karma je ook een keer wat te gunnen. Gefeliciteerd winnaars!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door riffii Bekijk bericht
                            Doe niet zo zuur mensen, gewoon blij zijn voor un ander. Misschien besluit karma je ook een keer wat te gunnen. Gefeliciteerd winnaars!
                            Goed lezen.
                            Ik gun het iedereen van harte en heb ook al eens de winnaars gefeliciteerd. Het zou alleen zuur zijn als de trouwe bezoekers de dupe zijn van mensen doe het een ander misgunnen.
                            https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                            Comment


                              yes yes!!!!!!eindelijk gewonnen,heerlijk!!! harstikke bedankt voor de vette prijs!

                              Comment


                                Ik vind het juist tof dat ook de nieuwe leden een dikke prijs hebben gewonnen.
                                Het moet niet uitmaken hoe lang je lid bent, iedereen die hier registreert hoort bij de familie en houdt van vuurwerk.

                                En ja, een vismaat van me heeft ook een prijs gewonnen en hij is er echt dolgelukkig mee.
                                Nog niet zo lang op dit Forum, maar wel een liefhebber van vuurwerk. Misschien wordt het ook wel een freak

                                Anyway, winnaars ik zou zeggen geniet van deze mooie prijzen en maak er een toffe film van

                                Comment

                                Working...
                                X