Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Prijsvraag] Ano Vuurwerk, Milheeze 2015! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Iedereen die een box won,Van Harte Gefeliciteerd en veel plezier dr van

    Comment


      #77
      WOOHOO!!! Kan geen leuker kerstcadeau bedenken. Hier ben ik heeel erg blij mee. Ano vuurwerk en VWC bedankt!! Wordt een aardig ritje om hem op te halen, maar bij de demo ook gedaan dus we weten de weg haha.

      Comment


        #78
        De felicitaties aan alle winnaars. Je hoopt natuurlijk altijd te winnen, maar het is ook wel beter als alles netjes wordt verdeeld.

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
          Er stond ook nergens in de vraag dat Vuurwerkcheck het CE zou uitgeven? ;)

          Omdat het antwoord heel veel binnenkwam is CE, IL&T en TUV wel goedgekeurd.
          Nee klopt, maar vuurwerkcheck zegt ook niets over de veiligheid van het vuurwerk en dat suggereert vraag 6 wel.

          Zonder heel erg off-topic te gaan wil ik toch nog even aangeven dat ik het vuurwerkcheck maar een leeg nietszeggend keurmerk vind.

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
            Nee klopt, maar vuurwerkcheck zegt ook niets over de veiligheid van het vuurwerk en dat suggereert vraag 6 wel.

            Zonder heel erg off-topic te gaan wil ik toch nog even aangeven dat ik het vuurwerkcheck maar een leeg nietszeggend keurmerk vind.
            Zoals aangegeven was al bekend dat deze vraag niet duidelijk was. Niet voor niets dat al deze mogelijkheden zijn goedgekeurd.

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door mark77 Bekijk bericht
              Dat klopt maar waarom wordt vuurwerkcheck dan goedgekeurd?
              De vraag luidde namelijk als volgt.
              Het keurmerk (CE dus) van welke instantie geeft aan dat Ano Vuurwerk alleen veilig
              vuurwerk verkoopt?
              De vraag is dus van welke instantie, maar vuurwerkcheck is geen instantie.
              Zoals aangegeven.. de vraag was dermate onduidelijk dat alle mogelijkheden zijn goedgekeurd.

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door Dutchpyro Bekijk bericht


                Waarom heeft Ano Vuurwerk dan bij lijn hier wel katan staan?
                Ik heb namelijk mijn antwoord op deze informatie gebaseerd.
                Ik heb het nog even voor je nagekeken. Het antwoord zoals jij 'm gegeven hebt; "*In de lijn van Katan Fireworks" heb ik gewoon goedgekeurd.

                Comment


                  #83
                  Bedankt voor de moeite.
                  Fijn dat ik nu begrijp wat het verschil is tussen een lijn en een importeur.

                  Comment


                    #84
                    Yeee!!!! Daar ben ik erg blij mee

                    Dank je wel Ano!1!

                    Comment


                      #85
                      Prijs vanochtend opgehaald. Wat een grote box met 6 potten!!!
                      Bedankt Ano Vuurwerk!

                      Comment


                        #86
                        nogmaals dank VWC en ANO Vuurwerk

                        Comment


                          #87
                          Geniet ervan mannen

                          Comment


                            #88
                            Vanmiddag m'n gewonnen Ano’s Decennium Box opgehaald in Milheeze. Doos is nog zwaar ook met 6 dikke cakes van Royal.
                            Zoals altijd bij Ano weer erg goed geholpen door vriendelijke medewerkers.
                            Nogmaals bedankt voor de prijsvraag !!

                            Comment


                              #89
                              Ik heb mijn potje zojuist ook opgehaald, alleen dilemma, hoe zet ik de potten neer om ze aan elkaar te maken. Volgens mij gaat dat niet lukken :( Iemand een tip?


                              En super bedankt VWC en ANO!

                              Comment


                                #90
                                Foto's van andere winnaars worden natuurlijk zeer gewaardeerd! Wij zijn benieuwd!

                                Comment

                                Working...
                                X