Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Prijsvraag] China Red 2015! [WINNAARS BEKEND!]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Inderdaad heel erg spannend!!!

    Comment


      #62
      roffel roffel

      Comment


        #63
        1 op 11 kans

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
          1 op 11 kans
          Ik heb slechtere kansen meegemaakt

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
            Ik heb slechtere kansen meegemaakt
            precies best een redelijke kans

            Comment


              #66
              Wordt de originaliteit van de verzonnen slagzin nog meegenomen in de loting? of heeft gewoon iedereen gelijke kansen?

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door DeHaan17 Bekijk bericht
                Wordt de originaliteit van de verzonnen slagzin nog meegenomen in de loting? of heeft gewoon iedereen gelijke kansen?
                Ik hoop het wel en ga er stiekem ook wel een beetje vanuit eerlijk gezegd

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
                  Ik hoop het wel en ga er stiekem ook wel een beetje vanuit eerlijk gezegd
                  Ja, ik hoop het ook haha. Zou ook leuk zijn als ze de winnende slagzinnen even op het forum publiceren ik hou wel van wat originaliteit en humor wat vast wel aanwezig is hier

                  Comment


                    #69
                    Oeff.. zo origineel was mijn slagzin niet. hahahh. Maar spannend is het zeker
                    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
                      Oeff.. zo origineel was mijn slagzin niet. hahahh. Maar spannend is het zeker
                      Precies als het maar rijmt :

                      Comment


                        #71
                        Het lijkt mij dat de slagzin uiteindelij bepalend is. Anders had hij er niet bij hoeven zitten. Maar we zien wel. Sowieso altijd leuk om prijsvragen te doen
                        Greetzz
                        Eer was was was, was was is!

                        Comment


                          #72
                          Wanneer is het een goede slagzin, dat is persoonlijk. Dus iedereen heeft de gelijke kansen

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                            Wanneer is het een goede slagzin, dat is persoonlijk. Dus iedereen heeft de gelijke kansen
                            Dat is inderdaad heel lastig te beoordelen en heel persoonlijk. Daarom heb ik persoonlijk altijd liever benaderingsvragen dan slagzinnen (maar nogmaals dat is heel persoonlijk)

                            Comment


                              #74
                              Hier de slechtste slagzinnen van 2015

                              Iedere paal gaat er in (heibedrijf Steenman, Oosterblokker)

                              Regelrecht van kippekont naar mensenmond (eierhandel Marco Kleijer, Putten)

                              Wilt u ook een kale poes? (Beausense beautysalon, Landsmeer)

                              Van korstjes krijg je borstjes (bakkerij Van den Bemd, Roosendaal)

                              Voor ‘n plasje of ‘n scheetje: huur een Aarts-WC-tje (Aarts sanitair service, Eindhoven)

                              Zit u te balen om Chinees te halen, bel dan zonder vrees: de Race Chinees! (Azië Wok, Roosendaal)

                              Grenzeloos moeizaam! (HGE Transport, Vlaardingen)

                              Ik cake al naar je uit (Van Dijk banket, Zwartsluis)

                              Ed your service (Ed Zorn Dakbedekking, Nieuw-Vennep)

                              Rara wie Bunnik? (autodealer Nefkens, Bunnik)

                              Comment


                                #75
                                Kan ook niet wachten! Iedereen succes!

                                Comment

                                Working...
                                X