Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAARS BEKEND] Vuurwerkland Outlet Groningen!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [WINNAARS BEKEND] Vuurwerkland Outlet Groningen!

    In samenwerking met Vuurwerkland Outlet uit Groningen hebben wij een prijsvraag opgesteld waarbij je kans maakt op hele mooie vuurwerkprijzen!

    Wij mogen wij onder de leden van Vuurwerkcrew.nl namelijk 3 mooie prijzen weggeven!
    1e prijs: Vuurwerk t.w.v. €300.00
    2e prijs: Vuurwerk t.w.v. €200,00
    3e prijs: Vuurwerk t.w.v. €100,00


    Om kans te maken hoef je enkel mee te doen aan deze prijsvraag, de antwoorden zijn allemaal (makkelijk) te vinden op de website van Vuurwerkland Outlet Groningen en in het winkel/freakactie topic!. Mogelijk beantwoorden velen alle vragen goed, om toch tot de 3 winnaars te komen, zullen wij onder alle goede inzendingen 3 winnaars trekken via een online namen-rotator die random 3 namen eruit pikt.

    Regels:

    Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
    • de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
    • ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
    • de eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
    • Vuurwerkland Outlet beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
    • over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
    • prijzen dienen te worden opgehaald bij Vuurwerkland Outlet in Groningen op 29 december 2014
    • crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname

    De prijsvraag:

    Vraag 1. Van welke importeurs wordt er vuurwerk verkocht bij Vuurwerkland Outlet?

    Vraag 2. In welk pijlenpakket uit het assortiment van Vuurwerkland Outlet zitten de meeste pijlen?

    Vraag 3. Welke importeur is dit jaar nieuw toegevoegd aan het assortiment van Vuurwerkland Outlet?

    Vraag 4. Hoeveel cakes krijg je als je een karton Big 19 besteld?

    Vraag 5. Uit hoeveel Rubro producten bestaat het assortiment van Vuurwerkland outlet?

    Vraag 6. Wat is/zijn de zwaarste box(en)(NEM) die Vuurwerkland Outlet verkoopt en hoeveel kruitgewicht bevat(ten) deze box(en)?

    Vraag 7. Wat is het adres van Vuurwerkland Outlet? (Straat, huisnummer, postcode, plaats)

    Vraag 8. Uit welke lijn komt de cake ‘The Secret’ ? En van welke importeur is deze lijn?

    Vraag 9. Hoe lang verkoopt Vuurwerkland Outlet al vuurwerk in Groningen?

    Vraag 10. [Inschatting] Hoeveel Cruel Traction boxen denken jullie dat er verkocht worden tot 21 december 19:00?

    Alle antwoorden zijn te vinden op www.vuurwerklandoutlet.nl Of in het winkel/actie topic!.

    Hoe in te zenden:
    De antwoorden vermelden op nummer en jouw persoonlijke gegeven sturen aan [email protected] met als titel “Prijsvraag Vuurwerkland Outlet Groningen 2014”.

    De volgende gegevens hebben wij van je nodig;

    Nickname op VWC:
    Voornaam en achternaam:
    Emailadres:
    Telefoonnr:

    Na inzending krijg je antwoord op je mail ter bevestiging, dit krijg je niet direct, maar heb je geen bevestiging na 2 dagen, stuur dan a.u.b. nog een mail voor de zekerheid.

    Hoe lang loopt deze prijsvraag?
    Deze prijsvraag loopt van 1 november 2014 t/m 21 december 2014 19:00 uur. Alle inzendingen vanaf 21 december 19:01 2014 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl en via e-mail.

    Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze prijsvraag en hopen veel inzendingen te krijgen.
    Wij danken Vuurwerklandoutlet Groningen voor hun medewerking aan deze prijsvraag en het ter beschikking stellen van de prijzen.
    Laatst aangepast door Nitraat12; 21 December 2014, 19:19.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    De eerste van dit jaar!!! Zeker een poging wagen!!!

    Comment


      #3
      Mooi dat vuurwerkland outlet dit jaar ook weer mee doet met een prijsvraag, en wat een dikke prijzen zijn er weer te winnen zeg.
      Bedankt en veel succes aan alle leden.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Ik denk dat "Prijsvraag Vuurwerkland Outlet Groningen 2013" "Prijsvraag Vuurwerkland Outlet Groningen 2014" moet zijn.
        Klapchi

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
          Ik denk dat "Prijsvraag Vuurwerkland Outlet Groningen 2013" "Prijsvraag Vuurwerkland Outlet Groningen 2014" moet zijn.
          Klopt!

          Heb het aangepast.
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            #6
            Het ligt niet echt in de buurt maar met zulke prijzen maak ik graag een ommetje

            Comment


              #7
              Top, maar even meedoen voor een kans op vuurwerk überhaupt; beetje budget wat ik kon vrijmaken moet zo meteen besteed worden aan een nieuwe stofzuiger :( Mooie prijzen, makkelijke vragen (behalve die van Cruel Traction natuurlijk). Moet te doen zijn.

              Comment


                #8
                Yes de prijsvragen komen weer. Zulke prijzen kun je niet laten liggen. We gaan er straks eens rustig voor zitten.

                Comment


                  #9
                  Mooie actie van Vuurwerkland Outlet Groningen!
                  Met zo'n prijzen rijden we graag een stukje verder!
                  Aftellen naar .....

                  Comment


                    #10
                    Top prijsvraag !
                    Nog even een vraag over vraag 6: moet dit zwaarste zijn in plaats van zwaarte ?

                    Comment


                      #11
                      Nog een vraagje: De zwaar(s)te cakebox, wordt daarmee het aantal gram kruit bedoeld? Of het aantal kilo als je de bak mee naar huis wilt nemen?

                      Comment


                        #12
                        Dat staat wel in de vraag ...

                        Comment


                          #13
                          maar hoe kunnen wij nou weten wat een Cruel Traction bijvoorbeeld weegt? Wie heeft er nu zo'n ding thuis om eens op te meten? Ik denk dat ik het antwoord wel goed heb, maar deze kan je dus niet 100% zeker weten?

                          Comment


                            #14
                            Ook maar mee gedaan, ben benieuwd! Veel succes iedereen!
                            Waar zou de wereld zijn zonder bananenijs?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door harjo Bekijk bericht
                              maar hoe kunnen wij nou weten wat een Cruel Traction bijvoorbeeld weegt? Wie heeft er nu zo'n ding thuis om eens op te meten? Ik denk dat ik het antwoord wel goed heb, maar deze kan je dus niet 100% zeker weten?
                              Ik denk dat dit afhankelijk is van mijn eigen vraag in post 10
                              De vraag wordt dan ineens heel anders.

                              Comment

                              Working...
                              X