Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Drierivierenpunt (Dordrecht-Papendrecht-Zwijndrecht) - 27 april 2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
    Tip! Ga op het Maaspad te Zwijndrecht staan. Veel rustiger en véél dichter op het vuurwerk. Het verbaasd mij flink dat het zo dichtbij was. Het was verre van in het midden!
    Dat gevoel had ik ook dat het vuurwerk veel dichter op Zwijndrecht stond maar ik dacht 'het zal wel een optische illusie zijn'. Maar dat was dus wel zo? Zwijndrecht lijk me ook rustig dus voor volgend jaar misschien wel een goede om te onthouden.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Dat gevoel had ik ook dat het vuurwerk veel dichter op Zwijndrecht stond maar ik dacht 'het zal wel een optische illusie zijn'. Maar dat was dus wel zo? Zwijndrecht lijk me ook rustig dus voor volgend jaar misschien wel een goede om te onthouden.
      Ja absoluut! Was echt lekker rustig, geen dronken jeugd enz. en met je neus op het vuurwerk. Was mijn eerste keer bij deze show maar gelijk 100% mazzel gehad met de locatie.
      The 31st of December..

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
        Ja absoluut! Was echt lekker rustig, geen dronken jeugd enz. en met je neus op het vuurwerk. Was mijn eerste keer bij deze show maar gelijk 100% mazzel gehad met de locatie.
        Klinkt goed, volgend jaar even de ligging vragen en als dat hetzelfde is dan ga ik ook maar bij Zwijndrecht staan. Papendrecht was qua mensen ook echt perfect, ik stond nu op een iets andere plek en daar was zo goed als niemand. Maar de afstand tot het vuurwerk was gewoon veel te groot dus hopelijk volgend jaar dan daar bij Zwijndrecht!

        Comment

        Working...
        X