Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Nit de Alba Quick Boys - 21 januari 2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Afgelopen zaterdag heb ik de mannen van Pyro Freaks Katwijk, Xena Vuurwerk en Evento Fireworks weer mogen assisteren bij het opbouwen van de show. Het is elke keer weer een feestje om met hun samen te mogen werken. De sfeer zat er in de vroege en koude ochtend al meteen goed in en nadat alle taken waren verdeeld konden de handen uit de mouwen. Het was weer één en al genieten om wederom met veelal top materiaal van Europese of Chinese makelij te mogen werken. Ik zat in team single shots en dat blijft geweldig om daarmee aan de slag te gaan. De ABA 38mm salutes, maar ook de Bodenblitzen waren weer in grote aantallen aanwezig en dat kan ook niet anders, want bij een show genaamd Nit de Alba kan een salute natuurlijk niet ontbreken. De mist maakte het nog even spannend, maar al met al was het prima te doen. Bij een aantal effecten pakte de mist juist goed uit. Vooral de multicolor peonies in het begin waren echt wonderschoon zo in de mist. Ik blijf het zeggen en het is absoluut geen slijmen, maar wat zijn de shows van Evento Fireworks en Xena Vuurwerk keer op keer van hoog niveau. Echt heerlijk geschoten elk thema goed uitgewerkt met een erg fijne opbouw en alles zat gewoon super strak in elkaar. De Otello en Noi-Z van Evo vond ik erg goed overkomen en ook het thema met de Three Stage Trouble en ABA salutes was echt tof. Door de manier van schieten en het werken met de verschillende thema's inclusief bijhorende finale, waande ik mij even in Valencia. Het publiek om mij heen was ook echt dol enthousiast. Ik hoorde verschillende mensen zeggen dat ze nog nooit zoiets moois hadden gezien en de reactie van het publiek op de spullen van ABA is gewoon goud. Hierbij nog wat foto's die ik heb gemaakt tijdens het opbouwen.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230123-200326_Gallery.jpg
Vertoningen:2
Grootte:477,8 KB
ID:	1597820

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230123-200334_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:370,5 KB
ID:	1597821

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230123-200346_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:513,1 KB
ID:	1597822

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230123-200417_Gallery.jpg
Vertoningen:2
Grootte:478,4 KB
ID:	1597823

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230123-200508_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:439,3 KB
ID:	1597824

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230123-200549_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:426,4 KB
ID:	1597825

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230123-200616_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:353,7 KB
ID:	1597826

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230123-200746_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:407,4 KB
ID:	1597827

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230123-200911_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:391,9 KB
ID:	1597828

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230123-201007_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:148,8 KB
ID:	1597829

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230123-201018_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:160,9 KB
ID:	1597830

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230123-200904_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:448,4 KB
ID:	1597831

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230123-200752_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:440,7 KB
ID:	1597832
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #62
      Wat een heerlijke foto's en (kort) verslagje Jordi! Tof even dat kijkje achter de schermen bij deze show. Zag er ondanks alle mist als een geslaagde avond uit. De rest van iedereen die beelden deelt natuurlijk ook bedankt, zo kunnen mensen die er niet bij waren toch heerlijk meegenieten.

      Comment


        #63
        Bedankt voor het verslag en de foto's, leuk om te lezen en te zien

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door tobias Bekijk bericht
          Bedankt voor het verslag en de foto's, leuk om te lezen en te zien
          Bedankt voor het ontwerpen van een geweldige show. Hoop dat er in Nederland vaker ruimte/budget is om dit soort shows te schieten. Kan niet wachten op je volgende show.

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
            Afgelopen zaterdag heb ik de mannen van Pyro Freaks Katwijk, Xena Vuurwerk en Evento Fireworks weer mogen assisteren bij het opbouwen van de show. Het is elke keer weer een feestje om met hun samen te mogen werken. De sfeer zat er in de vroege en koude ochtend al meteen goed in en nadat alle taken waren verdeeld konden de handen uit de mouwen. Het was weer één en al genieten om wederom met veelal top materiaal van Europese of Chinese makelij te mogen werken. Ik zat in team single shots en dat blijft geweldig om daarmee aan de slag te gaan. De ABA 38mm salutes, maar ook de Bodenblitzen waren weer in grote aantallen aanwezig en dat kan ook niet anders, want bij een show genaamd Nit de Alba kan een salute natuurlijk niet ontbreken. De mist maakte het nog even spannend, maar al met al was het prima te doen. Bij een aantal effecten pakte de mist juist goed uit. Vooral de multicolor peonies in het begin waren echt wonderschoon zo in de mist. Ik blijf het zeggen en het is absoluut geen slijmen, maar wat zijn de shows van Evento Fireworks en Xena Vuurwerk keer op keer van hoog niveau. Echt heerlijk geschoten elk thema goed uitgewerkt met een erg fijne opbouw en alles zat gewoon super strak in elkaar. De Otello en Noi-Z van Evo vond ik erg goed overkomen en ook het thema met de Three Stage Trouble en ABA salutes was echt tof. Door de manier van schieten en het werken met de verschillende thema's inclusief bijhorende finale, waande ik mij even in Valencia. Het publiek om mij heen was ook echt dol enthousiast. Ik hoorde verschillende mensen zeggen dat ze nog nooit zoiets moois hadden gezien en de reactie van het publiek op de spullen van ABA is gewoon goud. Hierbij nog wat foto's die ik heb gemaakt tijdens het opbouwen.

            [ATTACH=CONFIG]71395[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]71396[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]71397[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]71398[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]71399[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]71400[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]71401[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]71402[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]71403[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]71404[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]71405[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]71406[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]71407[/ATTACH]
            Het was een top dagje! Op naar de volgende....

            Comment


              #66
              Vond het zooo jammer dat ik hier niet bij kon zijn. Dus heel erg bedankt voor alle filmpjes en verslagen, wat gaaf is deze show zeg!! Kippevel gewoon.

              Comment


                #67
                Was weer genieten mooie foto,s Jordi

                Comment

                Working...
                X