Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Langeraar Kermis 26 augustus 2022

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Show] Langeraar Kermis 26 augustus 2022

    Provincie: Zuid-Holland
    Stad/dorp: Langeraar
    Locatie: Sportcomplex van Altior
    Datum: Vrijdag 26 augustus 2022
    Tijdstip: 23:00 uur
    Schietbedrijf: ...
    Max. kaliber: ...
    Bijzonderheden: Kermis Langeraar

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Leuk 6 minuten showtje geschoten door Pyromax. Volgens mij het nodige Bonfireworks erin (aan mijn productkennis moet ik nog werken). Zaten leuke producten met een goede burst bij. Salutes klonken voor de de verandering is voller dan de sierburst. Ben benieuwd of ik nog een schietlijst krijg.

    Kennis gemaakt met Darksoul. En omdat hij zijn camera bij zich had, regelde een van de mannen van het organisatie comité een "VIP" plek voor ons. Dus wij stonden er recht voor op een prima afstand. Helaas zie ik nu dat mijn geheugen van mijn telefoon is volgelopen en weinig beelden te delen heb.

    Laatst aangepast door frelst68; 27 August 2022, 12:40.

    Comment


      #3
      welke cake is dat op 1.13

      Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
      Leuk 6 minuten showtje geschoten door Pyromax. Volgens mij het nodige Bonfireworks erin (aan mijn productkennis moet ik nog werken). Zaten leuke producten met een goede burst bij. Salutes klonken voor de de verandering is voller dan de sierburst. Ben benieuwd of ik nog een schietlijst krijg.

      Kennis gemaakt met Darksoul. En omdat hij zijn camera bij zich had, regelde een van de mannen van het organisatie comité een "VIP" plek voor ons. Dus wij stonden er recht voor op een prima afstand. Helaas zie ik nu dat mijn geheugen van mijn telefoon is volgelopen en weinig beelden te delen heb.

      welke cake is dat op 1.13

      Comment


        #4
        Leuk je ontmoet te hebben, frelst!
        Dit was nog best een vermakelijk show. Ik heb veel slechtere kermisshowtjes gezien. Het hebben van een opvallend grote camera kan soms in je voordeel werken; in dit geval gunde de organisatie ons meteen een goede plek vlak bij de afzetting. Een leuke meevaller!
        Vooraf wist ik niet wie deze show zou schieten. Het bleek dat PyromaX hier al jaren komt. Ze hadden uitstekende producten uitgekozen van onder andere Bonfireworks en TNT.



        Met wat hulp van Koala hebben we wat producten herkend:

        eerste cake 25 sh van TNT Fata Morgana
        De cakes die daarna komen zijn nog niet geďdentificeerd.
        1:13 is de Silver Ice van Bonfireworks. Komt strak over! Iets te lange pauzes tussen de rijen, maar erg netjes uitgewerkt.
        Daarna de Bonfire Neon Ghost
        Volgende product onbekend.
        Daarna 2x Fata Morgana Wave van TNT tegelijk.
        Daarna een Collision Thunder
        rond 5:30 Golden Bonfire Fanshape
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
          Met wat hulp van Koala hebben we wat producten herkend:

          eerste cake 25 sh van TNT Fata Morgana
          De cakes die daarna komen zijn nog niet geďdentificeerd.
          1:13 is de Silver Ice van Bonfireworks. Komt strak over! Iets te lange pauzes tussen de rijen, maar erg netjes uitgewerkt.
          Daarna de Bonfire Neon Ghost
          Volgende product onbekend.
          Daarna 2x Fata Morgana Wave van TNT tegelijk.
          Daarna een Collision Thunder
          rond 5:30 Golden Bonfire Fanshape
          Helaas, geen schietlijst gekregen. Maar wel de bevestiging van de schieter dat de volgende Bonfireworks producten in de show zijn verwerkt: Silver Ice / Neon Ghost / Sonic Spinshell / Golden Bonfire.
          De meeste hier weten het al, maar het zijn productlijnen van Rubro.

          Comment

          Working...
          X