Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Katwijk aan Zee 27 april 2022

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hierbij ook mijn beelden:




    Ik heb mee mogen helpen tijdens het opbouwen van deze show. Hierover heb ik een sfeerverslag geschreven dat een uniek kijkje achter de schermen geeft van opbouw tot show. Daarnaast zijn er in het verslag ook meerdere foto's van het schietveld verwerkt.

    Wil jij het sfeerverslag lezen?! Klik dan hier!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Hieronder mijn film van het eerste officiële optreden van Evento Fireworks! Onder de vlag van Evento zal ik het programmeren van vuurwerkshows voortzetten. De show in Katwijk in samenwerking met PyroFreakKatwijk is hier een mooi voorbeeld van. Het was weer als vanouds een lekkere dag bouwen op het strand, al was het zand best zwaar werken. De show bestaat wat betref het consumenten vuurwerk uit onze lijnen Space Power, Argento, de Anniversary Box aangevuld met F2 producten uit de Redwire collectie. De show is verder aangevuld met Funke Kometenbomben, ABA salutes en Evo Showtails.

      @Jordi: bedankt voor het verslag, heel leuk om te lezen!

      Comment


        #18
        Erg lekkere video Tobias. Natuurlijk ook Gefeliciteerd met Evento Fireworks! Heel tof! Een (nieuwe) speler die de markt eens lekker op z'n kop mag gaan zetten met uitdagende shows, die kunnen we goed gebruiken!

        Rest ook bedankt voor het delen van al het beeldmateriaal. Ziet er uit als een gelikte show. Tof!

        Comment


          #19
          Het was een top dag, de gezelligheid tijdens het opbouwen met alleen maar liefhebbers is sowieso geweldig wat afgesloten werd met een heerlijke show! De spierpijn in mijn benen van het slenteren door het zand heb ik de dagen erna voor lief genomen!

          Gertjan
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20220427-WA0011.jpg
Vertoningen:1
Grootte:218,9 KB
ID:	1593140

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20220427-WA0014.jpg
Vertoningen:1
Grootte:236,5 KB
ID:	1593141

          Comment

          Working...
          X