Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Bruinisse 16 juli 2022

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Show] Bruinisse 16 juli 2022

    Provincie: Zeeland
    Stad/dorp: Bruinisse
    Locatie: Op de dijk bij de haven
    Datum: Zaterdag 16 juli 2022
    Tijdstip: Tussen 22:45 en 23:30 uur
    Schietbedrijf: ...
    Max. kaliber: ...
    Bijzonderheden: Visserijdagen Bruinisse


    2017:


    2019:
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ziet er best prima uit. Nog geen uurtje rijden, eens kijken of ik tijd vrij kan maken. Wie schiet de show dit jaar?
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      #3
      Normaal gesproken schoot Vulcan altijd deze show.

      Comment


        #4
        Ziet er goed uit, zeker die show uit 2017 vind ik echt wel zeer vet. Mochten wij die kant op gaan, wat is de beste locatie om de show te aanschouwen ?
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Ziet er goed uit, zeker die show uit 2017 vind ik echt wel zeer vet. Mochten wij die kant op gaan, wat is de beste locatie om de show te aanschouwen ?
          Ik ben er in 2018 geweest en toen schoot Vulcan de show en dat was echt een lekker showtje met de kwaliteits F2 producten die we van Vulcan kennen en goede kwaliteit 3" shells. De beste plek is gewoon de plek waar iedereen staat daar, aan zo'n dijkje geloof ik. Het is een klein dorpje met een soort dorpsfeestje en iedereen loopt uiteindelijk naar de dijk toe en daar sta je prima. Een andere locatie is er niet echt.

          Comment


            #6


            Video van mijn kant
            Website: https://www.rfgfireworks.nl

            Comment


              #7
              Ik was wat bang dat door de corona jaren het geld voor het vuurwerk minder was en ik dan een redelijke rit voor niks had gedaan. Maar niks was minder waar, echt een dikke show gezien vanavond. Ik wist van 2018 dat je het perfect vanaf het dijkje kon zien, maar dat je best nog verder beneden op de kade kon gaan staan. En vanavond merkte ik dat het zeker 20 a 30 meter scheelde. En m'n angst voor een slechte show werd al snel weggenomen, echt een lekker ramshowtje met super veel F2 + F3 cakes en steeds zo'n 2 x 3" shells tegelijk. Ik herkende wat Vulcan F3 cakes zoals de spinning tail to salute en dat was echt een beuker. Of de Snowblind achtige cake ( misschien was het wel de snowblind? ) met crackling mines en tails naar mega crackling boeketten met harde burst en dikke salutes als finale salvo. Sommige shells van Vulcan vallen zeer groot uit voor 3" en zijn van super dikke kwaliteit ( goud effecten en multi color dahlia ) en sommige waren weer wat minder. Maar al met al genoten en een blijvertje voor elk jaar.

              De wind stond trouwens onze kant op waardoor ik allemaal gips in m'n ogen kreeg, daardoor moest ik tijdens de show een stuk opzij lopen waar het gelukkig iets minder was. Vandaar dat ik opeens ging verplaatsen.

              Comment

              Working...
              X