Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Show] Rhenen - 15 december 2023

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Show] Rhenen - 15 december 2023

    Voor velen vrij onverwacht deze show in Rhenen geschoten door Vuurwerk24/Heron Fireworks. Zelf last minute gegaan en dat had ik geweten op de locatie zelf. Best druk nog, maar gelukkig een mooi stekkie kunnen vinden, op de dijk iets verder naar achteren en daar was het goed te doen qua drukte. Helaas niet aan het water, daar was ik iets te laat voor.
    Voor Nederlandse begrippen vond ik dit een top showtje, max. cabilber was 6 inch en de locatie was ook meer dan prima. Er werden veel mooie balletjes geschoten in dat kwartiertje.
    Het ritje zo op de vrijdagavond meer dan waard!

    Laatst aangepast door Arnoud PyroFan; 16 December 2023, 11:14.

    #2
    Echt van genoten, ik zat met mn vriendin op de bank....toen zag k het bericht op Facebook ze keek me aan en zei hier moet je heen hea...

    Tjaaa dan zeg ik natuurlijk geen nee....was absoluut de moeite waard!!
    En wat ik begrepen heb was dit voor een verjaardag ofzo...duur geintje hahaha

    Comment


      #3
      Leuk showtje idd, helaas zijn we wat verwend geraakt (VLC, Adelfia, Malta, etc) - maar zeker de moeite, alleen de allerlaatste serie hadden iets meer salute achtig mogen zijn

      Comment


        #4
        Ik ben hier gisteren ook heen gereden. Het kwam pas heel laat op mijn radar (op donderdag pas). Maar dat leek bij vrijwel iedereen zo te zijn. Gek dat dit zo lang onder de radar heeft kunnen blijven. Maar toen ik de opbouwfoto's zag, wist ik dat het echt wel de moeite zou worden En dat was het inderdaad! Samen met CntrAlt hierheen gereden. Gelukkig reed ik niet de dijk af, want nabij Moeke was er geen doorkomen aan met de auto.
        De show zat echt goed in elkaar met heel veel shells tot 6". Ook Italiaanse bommen. Leuk thematisch geschoten, al kwamen sommige producten iets te vaak langs. De finale vond ik iets te zwak, maar eigenlijk moet ik niet klagen voor zo'n onverwachte show van een kwartier Professioneel vuurwerk begint zeldzaam te worden in Nederland.


        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          #5


          T was het uurtje rijden meer dan waard Geniale show. Zoiets wil ik ook wel met mijn verjaardag.
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment


            #6
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Rhenen.jpg
Vertoningen:1
Grootte:141,4 KB
ID:	1603175

            Verrassingsvuurwerk in Rhenen

            RHENEN Een verrassende en daarmee vroege vuurwerkshow vond vrijdagavond plaats aan de Rijnkant van de Betuwe. Vanuit Rhenen gaf dat een prachtig aanzicht. Het gonsde al een dag door de omtrek dat er vuurwerk zou worden afgestoken, maar menigeen dacht dat het een grap was.


            Desondanks stroomden de Veerweg en de weg naar de loswal tegen 22.00 uur helemaal vol. Ook op de Marsdijk/Betuwe stond het zwart van de mensen.

            Om 22.10 uur startte de vuurwerkshow van ongeveer twintig minuten werden de toeschouwers aan beide zijden van de Nederrijn getrakteerd in een pracht van een variatie aan vuurwerk. Het is niet bekend wie de opdracht heeft gegeven van deze illegale vuurwerkshow. Mooi was het echter wel!

            Bron (Met filmpje): https://www.derijnpost.nl/lokaal/act...werk-in-rhenen
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              #7
              Jaja alsof deze show echt zonder vergunning zou zijn geweest. Daar gaat zicht echt geen enkele schieter zich aan branden. Weer een leuk sensatie stukje maar vergunningstechnisch zal het vast wel geregeld zijn. Gewoon prima stil gehouden om de heide kneuters niet wakker te maken. Was een leuke show.
              Gerwin

              Comment


                #8
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Lienden.jpg
Vertoningen:1
Grootte:104,2 KB
ID:	1603209
                Stond gewoon in het wekelijkse blaadje afgelopen woensdag.

                En omdat ik geen pdf bestanden kon uploaden.
                Kom zei de vis in de vissenkom.

                Comment

                Working...
                X