Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo: De Kanonslag Capelle a/d/ IJssel 12 december 2015

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Hoe was de VIP box?
    Presteerde inderdaad goed. Vooral de eerste cake en dan de salvo's met rode glittering willows waren erg mooi.

    Comment


      #17
      Top demo! Gratis eten is sowieso altijd goed, lekker rondje door de showroom geslenterd. Het was lekker druk. De schietlijst was niet al te lang. Zaten toch wel wat mooie producten tussen. Midnight Mania, The Beast en Nachtburgemeester sprongen er in mijn ogen toch wel uit. Ben ook blij dat de Down Under hier dit jaar in de straat staat. Heb deze voor het eerst live gezien en vond hem toch ook wel indrukwekkend. De finale was helemaal top ondanks de regen Morgen even naar de filmpjes kijken van mijn GoPro, stond uiteindelijk vlak naast een lantaarnpaal dus vrees het ergste

      Comment


        #18
        Hele leuk demo, ik was er al lekker vroeg, omdat ik werd afgezet door iemand, rond half 6, toen lekker de showroom op me gemak bekeken, wat fototjes gemaakt en praatje gemaakt met de werknemers daar, allemaal hele aardige mensen die veel verstand van het vuurwerk hebben. Het assortiment is echt top met Zena, Wolff, Marijn. Het eten en drinken was ook goed verzorgd en smaakte goed. De demo begon wat later maar de mocht de pret niet drukken. Leuke producten gezien (inmiddels allemaal geupload). En de vuurwerkshow erna was helemaal top, duurde meer dan 10 minuten. Ging flink tekeer met consumentenvuurwerk, het regende dus viel wel af en toe stil, maar heb heel erg genoten. Bedankt voor de leuke avond! Nog wat foto's van de winkel:

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 001.jpg
Vertoningen:1
Grootte:108,0 KB
ID:	1556237

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 002.jpg
Vertoningen:1
Grootte:113,2 KB
ID:	1556238

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 003.jpg
Vertoningen:1
Grootte:121,9 KB
ID:	1556239

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 004.jpg
Vertoningen:1
Grootte:128,6 KB
ID:	1556240

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 005.jpg
Vertoningen:1
Grootte:127,3 KB
ID:	1556241

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 007.jpg
Vertoningen:1
Grootte:133,8 KB
ID:	1556242

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 009.jpg
Vertoningen:1
Grootte:106,7 KB
ID:	1556243

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 011.jpg
Vertoningen:1
Grootte:113,4 KB
ID:	1556244

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 014.jpg
Vertoningen:1
Grootte:117,2 KB
ID:	1556245

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerkdemo De Kanonslag 2015 016.jpg
Vertoningen:1
Grootte:106,1 KB
ID:	1556246
        https://www.youtube.com/user/Originallover

        Comment


          #19
          De vuurwerkshow die na de productdemo volgde was de moeite!

          https://www.youtube.com/user/Originallover

          Comment


            #20
            Wij zijn ook aanwezig geweest. Ik heb het naar mijn zin gehad, maar ik vond de demo een beetje mager voor zo een grote winkel. Ik had liever 30 of meer cakes en een kleinere finale gehad dan 20 cakes en een finale van 200 cakes. Ook vond ik dat de finale een beetje structuur miste, het leek net één finalestuk van tien minuten, in plaats van een opbouwende show. Toch was het een gezellige avond! Prachtige showroom, aardige mensen, en goed georganiseerd. Hierbij een filmpje van ons:

            (er stond tijdens het hele filmpje iemand een stormparaplu boven de camera te houden en de microfoon van de wind af te schermen De lamme armen zijn het wel waard geweest, het resultaat mag er zijn!)

            Comment


              #21

              Mijn foto's en video's die ik deze dag gemaakt heb.
              Door de regen en wind niet al te veel van verwachten!
              Website: https://www.rfgfireworks.nl

              Comment


                #22
                Het was weer een geslaagde demo. Zoals altijd hartelijk ontvangen en goede zorgen voor alle bezoekers.
                Wederom een mooie showroom met veel goede producten.

                Ook de demo was goed geregeld. Heel jammer dat het dan door het weer een beetje minder over komt allemaal.
                Één dingetje dat verboden zou moeten worden op alle demo's.. een drone. Verschrikkelijk voor de foto's maar ook voor mensen die filmen heel storend.

                Hier de foto's van deze demo;





























                Comment


                  #23
                  Was een goeie finale. Alleen jammer dat ie even stil viel halverwege. Vond deze finale op de tweede plaats komen, die van van Herwijnen in Zoetermeer staat bij mij altijd op nummer 1 ;) Verder goed verzorgd, broodje unox en patat was lekker goede demo petje af;)

                  Comment

                  Working...
                  X