Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waal in Vlammen pas weer in 2014!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Waal in Vlammen pas weer in 2014!

    NIJMEGEN - Liefhebbers van groots vuurwerk moeten het ook dit jaar stellen zonder Waal in Vlammen. Het vuurwerkfeest op de dinsdagavond van de Vierdaagse in Nijmegen gaat ook in 2013 niet plaatsvinden.
    Mogelijk keert het vuurwerk in 2014 terug op de Waalkade.
    Dat laat het college van burgemeester en wethouders van Nijmegen weten. In 2012 werd het vuurwerk afgelast nadat was gebleken dat de westelijke Waalkade instabiel was. Het stadsbestuur en de organisatie van de Vierdaagsefeesten wilden niet het risico aangaan grote groepen mensen bijeen te brengen op de instabiele kade.Volgens het college is ook dit jaar de Waalkade nog niet gereed.
    Het college en de organisatie hopen dat in 2014 Waal in Vlammen weer in de oorspronkelijke vorm kan doorgaan.

    Bron; de gelderlander

    #2
    Dan mag ik toch hopen dat het budget van afgelopen jaar en dit jaar er bij worden gerekend !
    ffffffffff

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
      Dan mag ik toch hopen dat het budget van afgelopen jaar en dit jaar er bij worden gerekend !
      Wat denk je dat die kade kost
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #4
        Zou het hier serieus om een instabiele Waalkade gaan? Of zijn de financiën gewoon wat krap. Dan zou ik liever hebben, dat ze zoiets eerlijk opbiechten.

        Comment


          #5
          Jammer om te horen, deze show was altijd lekker dichtbij en de moeite waard om naar toe te gaan. We hopen dan maar op een goedmaker in 2014!

          Comment


            #6
            Lijkt mij ook.
            Geloof niet dat ze de waalkade zo instabiel erbij laten liggen.
            Of zou het zijn dat er meer kapers op de kust komen om dit stukje vuurwerk willen schieten om naam te maken?
            Vind het wel jammer dat het wederom niet doorgaat.

            gr
            Extreme Pyromaniac for life.

            Comment


              #7
              Zeker jammer te vernemen dat het weer niet door gaat.
              Weet nog dat ik daar met me zoontje aan de kant van Lent zat, in het gras aan het water.
              Op de kleine strandjes gezellig mensen vuurtje stoken, niks aan de hand, iedereen blij.

              Waalkade nu nog niet veilig??? Wat doen ze nou in een jaar, straks 2 jaar... Ik zeg dat die waalkade gewoon een of andere smoes is. Sluit die waalkade dan en plan de vierdaagse en de show dan dusdanig dat het wel gewoon kan, ik snap het niet hoor, maar goed, opstandige modus uit.
              We hebben het maar weer te slikken
              Ik zei nog zo, geen bommetje!

              Comment

              Working...
              X