Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Almere 16-12-2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Almere 16-12-2012

    Datum: Zondag, 16 december 2012
    Tijd: tussen 20:00 en 22:00
    Plaats: Almere
    Voor wie: n.n.b.
    Wat: Consumentenvuurwerk
    Collectie: n.n.b.
    Waar: Vanaf een grasveld gelegen aan de Oostburgstraat.
    Door : Wagenvoort Vuurwerk


    Hier de link met Ontbrandingstoestemming: http://www.flevoland.nl/producten-en...ng-1/index.xml

    Ik denk dat de show voor john de knaller is. Nadere info zal volgen.
    Laatst aangepast door Torrr; 13 November 2012, 15:34.
    Wan bun nyun yari - Een gelukkig nieuwjaar

    #2
    Is er al iets van een schietlijst?

    Comment


      #3
      ...........
      Laatst aangepast door Gast; 7 January 2015, 19:43.

      Comment


        #4
        Is inderdaad John de Knaller.. Over het algemeen we leuke collectie. Vorig jaar was de demo als ik mij het goed herinner erg kort.

        Linkje naar folder waarin de info i.v.m. de show staat:
        Vuurwerk bestellen in Almere bij John de Knaller Vuurwerk Almere in onze webshops of onze vuurwerkwinkels op de Vlaardingenstraat 41 en Neonweg 172 Almere


        Ga eens kijken of ik het e.e.a. kan navragen i.v.m. schietlijst.

        Comment


          #5
          Om terug te komen op mijn eerdere bericht, ze willen de schietlijst nog niet bekend maken. De schietlijst wordt pas op de demo ter plekke uitgedeeld.

          Comment


            #6
            Ik ben er vanavond bij.

            Comment


              #7
              Ik sta er meg XpyroX. Begint om 8:30.

              Comment


                #8
                nou we zijn weer thuis. was erg druk en gezellig. helaas viel deze demo mij wel heel erg tegen. vorige week bij rowy geweest en dat was qua vuurwerk velen malen beter. van de hele schietlijst waren er 2 producten die ik de moeite waard vond (maar die waren dan weer te duur geprijsd). ik heb alles op film staan en zal deze volgend weekend denk ik online gooien.

                finale was met de hand geschoten, viel ook heel erg tegen. 4 keer denk je het is over en dan gaat het weer door met een potje met effecten waar je niet blij van wordt zo klein. ook stond er een vent de hele tijd bij alles door heen te praten, degene die normaal wat product info zou geven die kon zijn mond niet houden wat erg vervelend was.

                kortom: als je er niet was heb je niks gemist

                Comment


                  #9
                  je gaat me toch niet met john vergelijken he ?
                  www.rowyvuurwerk.nl

                  Comment


                    #10
                    Ik vond het wel ok.. Paar mooie cakes gezien van China Red, zoals de Power of Gold.. Finale was leuk voor het doorsnee publiek. Cakes rammen.

                    Jammer dat de camera die ik bij me had groene effecten amper vast weet te leggen. Sterker nog beetje kleurloze brei

                    Laatst aangepast door Afcajax; 16 December 2012, 22:49.

                    Comment


                      #11
                      ..........
                      Laatst aangepast door Gast; 7 January 2015, 19:43.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                        je gaat me toch niet met john vergelijken he ?
                        je was veel beter wees gerust haha.

                        Comment


                          #13
                          De avond is met veel toewijding opgezet. Dat merkte je aan alles. De presentator dacht volgens mij dat het zijn avond was, een beetje door cakes heen gaan zingen, nou ja zeg....vond het ook niet stijlvol om een vol half later te starten met de show. Aan het eind liep alles een beetje in de soep. De prof's maakten wat foutjes en de presentator herkende die niet.

                          En dan nu het 116 shots ......... Ging er vervolgens een waaiercake de lucht in....

                          Wat is het meest kwalijke vond, en daar kan JdK niet veel doen, waren die idioten die van die illegale, handgranaat-achtige, bommen afstaken. Wat een mafkezen!!!

                          De Power of Gold, de Bombette 500 en de Elegance vond ik de beste cakes...

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht

                            Wat is het meest kwalijke vond, en daar kan JdK niet veel doen, waren die idioten die van die illegale, handgranaat-achtige, bommen afstaken. Wat een mafkezen!!!
                            Dat zal je altijd houden. Heb ik al bij meerdere demo's gezien. Vroeger was het stoer om een nitraatje af te steken bij een demo. Tegenwoordig moet dat gelijk een Cobra 6 of Big boy zijn.

                            Comment

                            Working...
                            X