Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heelweg in Flammen 4 november

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heelweg in Flammen 4 november

    Op 4 november zal dfp Dutch Fireworks Professional in samenwerking met E.V.T. Pyrotechnik een pyromusical schieten ter gelegenheid van de afsluiting van de TFT Trout A Series.



    Locatie: Molenweg 4 te heelweg.

    Tijd: 20.00 uur

    Vuurwerk zal uit 5 muziekstukken bestaan met een hoog gehalte aan Zink, Weco en Pyro Art producten.

    Maximale kaliber is 65 mm voor de bommetjes. De Singleshots max 75 mm.

    De show zal 10.30 minuten zijn met in totaal bijna 500 que's en een afsluiting die anders dan anderen zal zijn!!!!

    team dfp
    Laatst aangepast door Bob1; 23 October 2012, 02:06. Reden: TFT site bijgeplakt

    #2
    whoooehoooeeee!!! Naar deze show kijk ik al een tijdje uit!!!.. Present dus.. De hele dag kom ik je vervelen Bob om mijn steentje bij te dragen!.. alhoewel ik al een klein muzikaal steentje heb bijgedragen
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    Comment


      #3
      Ik denk dat ik hier ook is even ga kijken

      Comment


        #4
        ben denk ik ook aanwezig,al eerder een leuke show in Heelweg gezien jaren terug.
        dus komt vast goed

        Comment


          #5
          Aanwezig zo te zien een mooie show om bij te zijn en Arnhem lig vlak bij :P

          als mensen in omg Arnhem mee willen rijden zijn nog 2 zitplaatsen vrij.
          p.m me even als je graag mee wil.
          groetjes Zwitsal
          Laatst aangepast door Zwitsal; 23 October 2012, 23:00.

          Comment


            #6
            vanavond aanwezig .. pyromusical en in de buurt dan kun je het toch niet laten lopen
            If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

            Comment


              #7
              ben er ook aanwezig

              Comment


                #8
                de show staat klaar. Voor diegene die komen tot straks
                [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                Comment


                  #9
                  He kijkbuis kinderen

                  Net een show gezien waar je je vingers bij aflikt.
                  Zo perfect en precies ,product keuze perfect en dan over de step singelshots finalen maar te zwijgen.
                  Mensen heb geen beelden maar geloof me dit mag niemand de volgende keer missen
                  Kan hier 30 zinnen wel typen maar was super.
                  Finalen bestond uit alleen uit singel shots en 5 stuks einde 650-1 zink

                  Gr Zwitsal

                  Comment


                    #10
                    Net weer thuis en wat een super dikke show. ik kan hier net als Zwitsal wel 30 zinnen over gaan typen.
                    echt zo perfect en gave product keuze. mijn complimenten!! WAUW
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Leuke show gezien zo dicht bij huis. ''eventjes kijken dan maar'' en het was de moeite waard

                      Hieronder een mijn filmpje van de show, niet de beste beelden, af en toe niet helemaal scherp, af en toe irritante kinders, maar geeft voor de mensen die er niet bij waren wel een goed beeld denk ik



                      Edit: Fototje toegevoegd.

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	test1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:132,5 KB
ID:	1543274

                      Comment


                        #12
                        Het was een prachtige show! Beelden van mij komen er aan, zit nu i de auto naar huis
                        [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                        Comment


                          #13
                          Lekker hoooor!!! echt een mooie show gezien,echt van genoten
                          Zoiets wil ik vaker zien hier in NL

                          Comment


                            #14
                            En hier het fimpje vanaf mijn kant

                            Laatst aangepast door rapalje074; 5 November 2012, 04:13.
                            If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

                            Comment


                              #15
                              hierbij mijn film van deze avond.

                              [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                              Comment

                              Working...
                              X