Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoorn: 17-08-2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoorn: 17-08-2012

    Vrijdag 17 augustus

    22.00 uur: Spectaculair vuurwerk op muziek vanaf het Hoorsnsche Hop. Ook te beluisteren via Radio Hoorn op 105.8.



    17 augustus weer een pyromusical dus tijdens de kermis in Hoorn, was vorig jaar wel vet dus waarschijnlijk wel weer heen

    Kon verder weinig vinden hierover, iemand misschien meer info?
    One shot

    #2
    Heb nu 3 data gehoord, 28 Juli, 12 Augustus en nu 17 Augustus. Als het de 17e is, dan ben ik er denk ik wel bij

    Comment


      #3
      Zover ik weet is het 17 augustus.

      Comment


        #4
        wie gaat hier eigenlijk schieten en wat allemaal is er een schietlijst of iets ?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door binkenparade Bekijk bericht
          wie gaat hier eigenlijk schieten en wat allemaal is er een schietlijst of iets ?
          voorgaande jaren was het een geweldige pyromusical, geschoten door laser en fireworks (hayo wolf), prof tot en met 6 inch.
          www.thundershow.nl

          Comment


            #6
            Als je kunt komen, zeker doen, dit is één van de beste / grootste shows van Nederland

            Comment


              #7
              Ik ben erbij
              Ik zei nog zo, geen bommetje!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
                Heb nu 3 data gehoord, 28 Juli, 12 Augustus en nu 17 Augustus. Als het de 17e is, dan ben ik er denk ik wel bij


                17 augustus dus…
                One shot

                Comment


                  #9
                  Ik zal zeker aanwezig zijn!
                  Raaddebom.nl - Online Filmpjes Van Vuurwerk Shows!

                  Comment


                    #10
                    Kermis-vuurwerk live bij Radio Hoorn

                    Gepubliceerd: 08-08-2012

                    HOORN - Net als in voorgaande jaren zal Radio Hoorn ook op 17 augustus a.s. live verslag doen van het traditionele kermisvuurwerk. Vanaf 21.00 uur zullen de verslaggevers aanwezig zijn aan en op het water om de luisteraars via de radio te laten meegenieten van het altijd druk bezochte vuurwerk.

                    Ook als u niet op de Westerdijk staat, kunt u elders in Hoorn van het vuurwerk genieten met de bijbehorende muziek.

                    Radio Hoorn is te ontvangen via de kabel op FM 96.5 en via de ether op FM 105.8. Tevens zijn alle uitzendingen van Radio Hoorn rechtstreeks en achteraf tebeluisteren via www.radiohoorn.nl. HoornTV is te ontvangen via Ziggo kanaal 12+, digitaal kanaal 45


                    Bron
                    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                    Comment


                      #11
                      Ik ben niet meer alleen aanwezig, ik neem ook MarkHE, Vuurvent en DarkSoul mee
                      Ik zei nog zo, geen bommetje!

                      Comment


                        #12
                        Iemand info wie dit schiet? :-)
                        Raaddebom.nl - Online Filmpjes Van Vuurwerk Shows!

                        Comment


                          #13
                          Normaal gesproken schiet Fireworks Europe deze toch?

                          Comment


                            #14
                            Ook hier zal ik zeker weer bij zijn, gaan mensen nog meeten daar? om wat te praten en naar het vuurwerk te kijken?
                            075 zaantjee

                            Comment


                              #15
                              Iemand die bekend is met de show en weet waar we kunnen parkeren en een mooie plek om te filmen/kijken kunnen vinden?
                              Ik zei nog zo, geen bommetje!

                              Comment

                              Working...
                              X