Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

07-08-12 Oostkapelle

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    07-08-12 Oostkapelle

    Geschoten door DreamFireworks.
    Consumentenvuurwerk met mines en single shots.
    VOrig jaar erg leuke show!
    Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.


    Ik ben er bij!

    btw word geschoten aan het veldje bij de speeltuin in de torenstraat om 22;00uur!
    ffffffffff

    #2
    Gaat dit nog door met dit weer?
    Die gast van die filmpjes...

    Comment


      #3
      ja hoor, valt wel mee toch? hoe ist op burgh dan?
      ffffffffff

      Comment


        #4
        Weer viel inderdaad hardstikke mee, op wat wind na (wij stonden precies in de wind, was lekker kruitsnuiven maar regelmatig ook bukken voor de vonken ).

        Seyenthe had een supercamera meegenomen, alleen jammer dat we er tijdens de show pas achterkwamen dat we achter een boom stonden. :(

        Mines waren erg dik, alleen jammer dat ze die niet in de finale hadden geschoten. Ze schoten ze in hoog tempo eruit, het was op bepaalde momenten echt een flinke lucht vol met sterren. Blijft erg tof zulke single shots en mines van dichtbij.
        Die gast van die filmpjes...

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Patroontje Bekijk bericht
          Weer viel inderdaad hardstikke mee, op wat wind na (wij stonden precies in de wind, was lekker kruitsnuiven maar regelmatig ook bukken voor de vonken ).

          Seyenthe had een supercamera meegenomen, alleen jammer dat we er tijdens de show pas achterkwamen dat we achter een boom stonden. :(

          Mines waren erg dik, alleen jammer dat ze die niet in de finale hadden geschoten. Ze schoten ze in hoog tempo eruit, het was op bepaalde momenten echt een flinke lucht vol met sterren. Blijft erg tof zulke single shots en mines van dichtbij.
          De mines had ik ook zo willen doen was een foutje van mij... sorry jongens....
          Dieter www.pyroevents.nl

          Comment


            #6
            Mooie show gezien met mooi spul van bonfireworks, die mines dicht op het publiek doet het altijd goed, die fluitmines waren ook heerlijk om eens dichtbij mee te maken, alleen had persoonlijk de mines wat uit elkaar gezet,of in shape geschoten zoals vorig jaar. ik miste idd ook op het einde wat mines maargoed, fouten maken is menselijk:-). Video is nu aan het rendeneren die staat over 3uur online hoop ik.
            ffffffffff

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
              Mooie show gezien met mooi spul van bonfireworks, die mines dicht op het publiek doet het altijd goed, die fluitmines waren ook heerlijk om eens dichtbij mee te maken, alleen had persoonlijk de mines wat uit elkaar gezet,of in shape geschoten zoals vorig jaar. ik miste idd ook op het einde wat mines maargoed, fouten maken is menselijk:-). Video is nu aan het rendeneren die staat over 3uur online hoop ik.
              Door de nieuwe regelgeving in het vuurwerkbesluit is shape schieten van de mines en breder staan op deze lokatie niet meer mogelijk.

              Dit zal je op diverse showlokaties in Nederland gaan tegenkomen.
              Laatst aangepast door dieter; 8 August 2012, 11:11.
              Dieter www.pyroevents.nl

              Comment


                #8
                hierbij de video:
                Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
                ffffffffff

                Comment


                  #9
                  Wie was die Ineke nou, trouwens?
                  Die gast van die filmpjes...

                  Comment


                    #10
                    ineke?heb ik wat gemist?
                    ffffffffff

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
                      ineke?heb ik wat gemist?
                      Op dat bord aan het begin stond "Gefeliciteerd Ineke", wat jullie dus niet zagen omdat die mensen er voor stonden. ;)
                      Die gast van die filmpjes...

                      Comment


                        #12
                        oh proficiat ineke stond er, kan zijn dat dat de baas van de emte was, die is weggegaan hoorde ik van een vriendin.
                        vorig jaar was het iets van peter bedankt ofso?
                        ffffffffff

                        Comment


                          #13
                          Ineke is de vrouw van de dhr Visser sponser van het vuurwerk en zijn vrouw was die dag jarig.
                          Dieter www.pyroevents.nl

                          Comment

                          Working...
                          X