Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkshow Heerenveen 21-10-11

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkshow Heerenveen 21-10-11

    Hallo mensen.

    Volgende week is er een najaarskermis in Heerenveen, dat zoals ik het nu las , wordt afgesloten met een ( spectaculair ,zo zegt men) vuurwerkshow.

    De datum is 21 oktober 2011 om 23.00.

    Locatie , nnb, maar naar alle waarschijnlijk op het Abe Lenstraboulevard.
    (tegenover de Rabobank gebouw, op het veldje naast de parkeerplaats)

    Als ik de locatie preciezer weet dan lat ik dat zsm weten. Groeten Amici6

    #2
    Meer info:

    21-10-2011 om 23:00u: Heerenveen, Atalantastraat

    www.vuurwerkbieb.nl zal hierbij aanwezig zijn.

    beelden van vorig jaar:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    vuurwerkbieb

    Comment


      #3
      Zal hier waarschijnlijk ook wel weer een rondje doen.
      Ga er van uit dat het evenals vorig jaar weer consumentenshowtje wordt.
      www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

      Comment


        #4
        Klopt, alleen consumentenvuurwerk, net zoals vorig jaar. Maar vuurwerk is vuurwerk en de liefhebber kan daar nooit teveel van bekijken ;)
        vuurwerkbieb

        Comment


          #5
          Helemaal mee eens!

          Voor de liefhebber, zoals in bovenstaande bericht is er kermis, maar ook het Oktoberfest. Alle info hierover vind je hier: Oktoberfest

          www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

          Comment


            #6
            Nou nou, dat was weer erg zuinig wat de gemeente aan het spectakel uitgaf.
            Het stelde die 7/8 minuten niks voor.... op een paar leuke potjes , ja gewoon consumenten vuurwerk, na. Enig hoogtepuntje vond ik na een paar minuten die salute schoten... die waren wel lekker .
            Voor degene die er niet waren, jullie hebben niks gemist. Groeten Amici6.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Amici6 Bekijk bericht
              Nou nou, dat was weer erg zuinig wat de gemeente aan het spectakel uitgaf.
              Het stelde die 7/8 minuten niks voor.... op een paar leuke potjes , ja gewoon consumenten vuurwerk, na. Enig hoogtepuntje vond ik na een paar minuten die salute schoten... die waren wel lekker .
              Voor degene die er niet waren, jullie hebben niks gemist. Groeten Amici6.
              Ik kon hier vanwege ziekte niet bij aanwezig zijn.

              En ondanks dat het misschien geen top show was, laten we het niet teveel afkraken, want ik heb liever een show(tje) dan GEEN show
              vuurwerkbieb

              Comment


                #8
                Ik vond het persoonlijk een aardig showtje. Niet spectaculair, maar zeker leuk om even naar te kijke!

                Heb er nog beelden van gemaakt, welliswaar in mobiel kwaliteit, al moet ik zeggen dat de kwaliteit voor een mobiel best meevalt!
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                Comment


                  #9
                  Ja, oke dat is dan ook wel wel weer waar, beter iets dan niets.... had het ook niet gefilmd, batterij was leeg... ( ja stom)..

                  Comment

                  Working...
                  X