Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14-09-2011 Krimpen aan den ijssel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    14-09-2011 Krimpen aan den ijssel

    Vanwege de wielerronde in krimpen aan den ijssel zal er afsluitend een consumenten show worden geschoten door pyromax.

    Deze zal omstreeks kwart voor 10 a 10 uur beginnen.

    #2
    Ik zal aanwezig zijn. wie nog meer?

    Comment


      #3
      Ik natuurlijk ook standaard, moet je binnenkort maar even zeggen welke bus je neemt dan neem ik die ook.

      Comment


        #4
        Het is bij de parkzoom al heb ik geen idee waar ik dan moet gaan staan dus als jullie een plekje weten vertel het mij ik zal hier ook aanwezig zijn.

        Comment


          #5
          me filmpje van vorigjaar

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          Gr stefan
          http://www.stefandrukker.nl

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door myrte Bekijk bericht
            Het is bij de parkzoom al heb ik geen idee waar ik dan moet gaan staan dus als jullie een plekje weten vertel het mij ik zal hier ook aanwezig zijn.

            Pm me ff dan als je in de buurt woon kan je misschien met ons mee.

            Comment


              #7
              Wordt dit jaar geschoten door Pyromax
              http://www.stefandrukker.nl

              Comment


                #8
                Ook aanwezig dalijk met Masterbsc, hopelijk is het een beter showtje als vorig jaar!

                Comment


                  #9
                  Kort maar krachtig geschoten. Mooie cakes voorbij zien komen, duidelijk 100 keer beter als vorig jaar.

                  Mijn complimenten aan Pyromax

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Firecrack-R Bekijk bericht
                    Kort maar krachtig geschoten. Mooie cakes voorbij zien komen, duidelijk 100 keer beter als vorig jaar.

                    Mijn complimenten aan Pyromax

                    helemaal meeneens.
                    [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Vinnievuurwerk Bekijk bericht
                      helemaal meeneens.
                      Ik neem aan dat wwe van jou nog wel een filmpje mogen verwachten , het was op dezelfde plek als vorig jaar Vin ?
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        Ik neem aan dat wwe van jou nog wel een filmpje mogen verwachten , het was op dezelfde plek als vorig jaar Vin ?
                        ja film is in de maak, en was inderdaad op de zelfde plek als vorig jaar.
                        [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                        Comment


                          #13
                          goeie morgen hier de film van gisteravond.

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                          Comment


                            #14
                            Thanks voor de film vin ! ziet er weer top uit :-)
                            http://www.stefandrukker.nl

                            Comment


                              #15
                              Dit jaar inderdaad een stuk korter dan vorig jaar maar ondanks dat deze korter was ziet het er allemaal een stuk beter uit dan vorig jaar. Thnx voor de up load Vinnie.
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment

                              Working...
                              X