Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oisterwijk 04-06-11 (Intents Festival)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oisterwijk 04-06-11 (Intents Festival)

    waar: Oisterwijk
    wanneer: 4 Juni 2011
    locatie: Sportpark D'n Donk
    tijdstip: 00:00
    firma:
    kaliber: consumentenvuurwerk & professioneel

    Gisteren naar Intents Festival geweest in Oisterwijk, waar achteraf een kleine show in elkaar was gezet, ik heb deze alleen gemist omdat ik paar minuten eerder weg moest, en vroeg me af of ieman hier misschien een filmpje van gemaakt heeft / weet wie geschoten heeft?
    Weet dat er in ieder geval wat shells de lucht in zijn gegaan want er stonden een paar kleine rekjes met mortieren opgesteld, maar verder dus geen idee

    #2
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Vanaf 7:20 ongeveer

    Comment


      #3
      Leuk showtje, met als afsluiter nog wat immedaite music

      show geschoten door Pyro4? Ron de Koster?
      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

      Comment


        #4
        Masterpyrotech ook goed

        Comment


          #5
          Inderdaad een leuk showtje, jammer dat ik hem heb moeten missen
          Enigste wat ik een beetje miste waren een aantal mooie grote shells, vanaf het VIP deck (main stage) kon je mooi zien waar ze het aan het opbouwen waren, en het leek alsof er een 1 rekje mortieren bij stond van toch zeker 5", maar heb ze in het filmpje niet terug kunnen vinden

          Comment


            #6
            volgens mij voornamelijk een consu showtje...met mooie mines en candles en een leuk doosje erbij....geen prof volgens mij hoor wn zeker geen 5 inch...

            desalniettemin een lekkere afsluiter hoor

            Comment


              #7
              Er is inderdaad niet veel professioneel vuurwerk gebruikt. Enkele mines als ik het zo zie. Ook op andere films is geen groot vuurwerk te vinden.

              Desalniettemin (juist..) een leuke afsluiter van een mooi feest.

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment

              Working...
              X