Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoogkerk 10-12-2011

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoogkerk 10-12-2011

    Plaats : Hoogkerk
    provincie : Groningen
    wie : Bombers Vuurwerk
    wat : Consumenten + prof
    waar : Ruskenveenseplas te Hoogkerk
    tijd : 19:00 uur

    Zaterdag 10 december geven we weer een vuurwerkshow om 19.00 uur bij de
    Ruskenveenseplas te Hoogkerk ( provincie Groningen ). Na de vuurwerk show is onze winkel vanaf 20.00 uur geopend, zodat u extra gelegenheid heeft om uw bestelling alvast in te leveren.
    Gerwin

    #2
    Heb onderhand al wat meer informatie. Het gaat om plus minus 100 cakes en iets meer prof als vorig jaar waarschijnlijk.

    Net zoals voorgaande jaren zal het weer een show betreffen en geen demo.

    Als iemand nog tips heeft voor de show mbt themas dan hoor ik dat graag omdat ik de show zal gaan ontwerpen. De collecties zijn Bonn en Zena.
    Gerwin

    Comment


      #3
      Al meer info Gerwin?
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #4
        Ik zal er zijn =D
        Kabeng Boeff!!

        Comment


          #5
          staat dubbel in de kalender

          Comment


            #6
            Helaas, is de Vuurwerkshow voor morgen afgelast!! wegens weersomstandigheden! @ Tweewielercentrum Giezen Hoogkerk

            Bron:

            Speel de leukste social, behendigheid en puzzel-spellen met je vrienden gratis op Hyves Games!
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #7
              Wat een vage reden, windkracht 5 tot max. 6 is toch niet erg genoeg om af te lasten? Welke partij besluit zoiets?

              Comment


                #8
                Windkracht 5 mag je maximaal hebben. Voor morgen avond wordt minimaal 5 voorspeld met stoten tot 6. Het is overlegd met gemeente en de opdrachtgever waarna besloten is de show niet door te laten gaan.
                Gerwin

                Comment


                  #9
                  Show na show wordt afgelast de laatste dagen Balen voor de bouwers, winkeliers, liefhebbers en gezinnen die wilden komen kijken!
                  Maar komt mij wel goed uit; nu wordt de show misschien verplaatst naar een datum dat ik er wél bij kan zijn Is er een alternatieve datum, Gerwin?
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                    Show na show wordt afgelast de laatste dagen Balen voor de bouwers, winkeliers, liefhebbers en gezinnen die wilden komen kijken!
                    Maar komt mij wel goed uit; nu wordt de show misschien verplaatst naar een datum dat ik er wél bij kan zijn Is er een alternatieve datum, Gerwin?
                    Er komt geen alternatief dit jaar!
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #11
                      Shit! Daar baal ik nou echt van..
                      Kabeng Boeff!!

                      Comment


                        #12
                        't Is maar windkracht 3 momenteel, niet boven 4 geweest vandaag. Gaat 'ie nou alsnog door? Dan spring ik gauw op de fiets!

                        Beetje hysterische en voorbarige beslissing was deze afgelasting.

                        edit; o wacht, was al om 19u geweest, ben ik alsnog te laat

                        Comment


                          #13
                          Vreselijk balen voor Giezen Hoogkerk wanneer je zo'n beslissing moet nemen, kost veel tijd, inspanning en geld om zoiets te organiseren.
                          Eigenlijk moet er geregeld kunnen worden met dit soort vergunningen, dat je bij overmacht i.v.m. het weer de show mag verplaatsen met behoud van de bestaande vergunning.
                          Hopelijk hebben wij volgende week meer geluk met het weer in Roden.

                          Erik buiter, Buiter Vuurwerk.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door buitervuurwerk Bekijk bericht
                            Vreselijk balen voor Giezen Hoogkerk wanneer je zo'n beslissing moet nemen, kost veel tijd, inspanning en geld om zoiets te organiseren.
                            Eigenlijk moet er geregeld kunnen worden met dit soort vergunningen, dat je bij overmacht i.v.m. het weer de show mag verplaatsen met behoud van de bestaande vergunning.
                            Hopelijk hebben wij volgende week meer geluk met het weer in Roden.

                            Erik buiter, Buiter Vuurwerk.
                            Je kan ook als ontbrander in je melding of ontbrandingsvergunning een alternatieve datum opgeven.
                            Dan heb je altijd een alternatief of uitwijkmogelijkheid.

                            Comment


                              #15
                              Is hier helaas niet gebeurt :(. Nog even een verklaren welke ook op de site van vwt hoogkerk staat.

                              Helaas ging de vuurwerkshow niet door, wegens weersomstandigheden!

                              Dit was voor ons een moeilijke beslissing, wel of niet laten doorgaan?

                              Bij windkracht 5 mag de show niet doorgaan, de voorspelling was windkracht 5 met wind stoten van 6 of meer.

                              Dit was voorspeld door de knmi, waar het schietbedrijf meerdere keren contact mee heeft onderhouden.

                              In overleg met het schietbedrijf en de provincie hebben we besloten om de show niet door te laten gaan.

                              Dat het toch nog mooi weer was zaterdag heeft ons ook erg verbaasd

                              Nu kregen we vragen of de show op een andere datum is? Nee.

                              Hier moet dan opnieuw weer een vergunning voor aangevraagd worden.





                              Wij hebben getracht via meerdere media dit te laten weten. Onder andere 112-gr – continu – website etc.

                              Poster rondom de plas.

                              We hebben ontzettend ons best gedaan, en dan blijkt dat er nog verschillende mensen bij de plas stonden.

                              Dit betreuren we erg.

                              Onze excuses hiervoor.



                              We proberen het volgend jaar weer op nieuw te regelen.
                              Gerwin

                              Comment

                              Working...
                              X