Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noorderparkfestival (Amsterdam) - 10+11-09-2011

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Noorderparkfestival (Amsterdam) - 10+11-09-2011

    Een jaarlijks terugkerend evenement.

    Noorderparkfestival

    INFO VOOR 2011:

    NOORD - Het gratis Noorderparkfestival belooft op zaterdag 10 en zondag 11 september een vrolijke, feestelijke editie te worden.

    Het Noorderpark, gelegen in het centrum van Noord aan de oevers van het Noordhollandsch Kanaal, is het mooie decor voor een festival voor alle leeftijden. Hiphop, circus, rock, balkan, poëzie, klassiek, Nederlandstalig en kinderactiviteiten; het Noorderparkfestival biedt een vrolijke variatie voor iedereen uit Noord, de rest van Amsterdam en daarbuiten.

    Traditiegetrouw trapt het festival op zaterdagavond af met een grootse vuurwerkshow. Hiphop-acts Sef & The Flexican en Fresku nemen direct daarna het Floraparkpodium in. Op zondag heeft het festival dit jaar twee kinderweides, aan beide zijden van de Nieuwe Leeuwarderweg.

    Bij beide voormalige tankstations ('Roze' en 'Geel') kunnen kinderen (en volwassenen) de handen uit de mouwen steken. Aan de voormalige Volewijckskant van het park kunnen de jongsten op de kindervrijmarkt hun spullen aan de man proberen te brengen.

    Op de drie podia staat een bonte verzameling aan bands en artiesten, in elk genre en voor elke leeftijd. Met onder andere Django Wagner, Willem Barth, Ntjam Rosie, Solid Ground Movement, Bob Color en veel meer. De theaterwagen is het podium voor poëzie, verhalen en een workshop gedichten schrijven.

    Zaterdag 10 september is de start om 21.15 uur met een spectaculair vuurwerk- en muziekshow van de Franse groep Art Éphémère.

    Zie voor het complete programma www.noorderparkfestival.nl

    BRON


    Hierbij 2 films van de voorgaande vuurwerkshows 2010 en 2009.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door FireDragon; 23 August 2011, 21:57. Reden: info voor editie 2011 erin geplaatst
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Klinkt als een mooi evenement, goed in de gaten houden dit topic dus. Bedankt voor het posten marco
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Info voor editie 2011 aangepast in de startpost

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Klinkt als een mooi evenement, goed in de gaten houden dit topic dus. Bedankt voor het posten marco
        Jij hebt de filmpjes niet bekeken?

        Schandalig dat voor dit showtje een bedrijf helemaal uit frankrijk komt.

        Comment


          #5
          Maar Ephemere zijn wel Nederlanders ;)

          Comment


            #6
            Wie schiet het vuurwerk dan?

            Eens met 8inches, zou hier ook alleen maar naar toe gaan als het op loopafstand is

            Als er idd een Frans bedrijf dit doet, en ik kijk naar de filmpjes, dan weet ik zeker dat we het zelf beter kunnen.
            Het ziet er wel leuk uit, maar niet zo spectaculair als het aangekondigd wordt.

            Aan de andere kant, het blijft vuurwerk en er zullen ook mensen zijn die dit wel leuk vinden.
            Het zal ook best gezellig zijn, maar mede dankzij de muziekkeuze moet je denk ik echt van houden, anders gaat het niet samen...
            Ik zei nog zo, geen bommetje!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Flashingcobra Bekijk bericht
              Maar Ephemere zijn wel Nederlanders ;)
              Ok, dat zal de conversatie een stuk makkelijker maken.

              Ik denk dat ik er even heen rijd... ben wel benieuwd naar het idee achter dit soort showtjes.

              gr

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door 8inches Bekijk bericht
                Ok, dat zal de conversatie een stuk makkelijker maken.

                Ik denk dat ik er even heen rijd... ben wel benieuwd naar het idee achter dit soort showtjes.

                gr
                Weet je het zeker
                Moet ook zeggen dat het wel prikkelt, maar ik hou niet zo van deze muziek icm vuurwerk.

                Ben daarentegen ook wel weer benieuwd naar de 2011 versie...
                Ik zei nog zo, geen bommetje!

                Comment


                  #9
                  Nou ik ben gewoon benieuwd wat die gasten er nu zelf van vinden want het is natuurlijk 3x niks, ik zou me schamen als ik hiervoor verantwoordelijk zou zijn.

                  Groeten

                  Comment


                    #10
                    Loop niet echt warm van deze show, het vuurwerk met muziek in plaats van op muziek. Woon je er niet ver van af, dan zou ik altijd even gaan kijken, anders lekker thuis blijven.

                    Comment


                      #11
                      Is er ooit iemand van dit forum heen geweest?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door 8inches Bekijk bericht
                        Is er ooit iemand van dit forum heen geweest?

                        Ik. Ze hebben vele kaarsen en fonteinen afgestoken. Show was wel leuk, maar het filmen niet waardig.

                        Comment


                          #13
                          Filmpje van deze show :

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment

                          Working...
                          X