Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cuijk, 11-Sept-2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Cuijk, 11-Sept-2010

    Wanneer: 11-Sept-2010
    Plaats: Cuijk
    Provincie: Noord-Brabant
    Wie:
    Kaliber:
    Locatie: Maaskade
    Tijd: 22.30
    Waarom: Kermis
    Extra Info: Kermis in Cuijk
    CUIJK - Van vrijdag 10 tot en met dinsdag 14 september is het kermis in Cuijk! De kermisattracties staan opgesteld op de hele Maaskade, in de Grotestraat en de Maasstraat en op de Markt. Ook dit jaar heeft de Cuijkse kermis een breed aanbod attracties voor jong en oud.

    In de gemeente Cuijk zijn in september drie kermissen. In Haps en Beers en een grote kermis in Cuijk. De kermis in Haps was afgelopen weekend weer goed voor ouderwets gezellig kermisvermaak. De kermis in Beers hebben we nog tegoed voor 26, 27 en 28 september en komend weekend kunnen we met z’n allen genieten van de Cuijkse kermis.

    Opening en afsluiting
    De kermis wordt op vrijdagavond om 19.00 uur officieel geopend door het college van Burgemeester en Wethouders samen een gezelschap steltlopers. Het gezelschap loopt vanaf café De Posthoorn over het kermisterrein. Er worden dan ook gratis munten uitgedeeld voor de verschillende attracties.
    Dit jaar zal clown ‘Das Alles’ een bezoek brengen aan de Cuijkse kermis. Hij is op zaterdag vanaf 16.00 uur te bewonderen. Als vanouds is het vuurwerk weer op de zaterdagavond om 22.30 uur. Dit jaar wordt een spectaculaire vuurwerkshow gegeven bij de Maaskade.

    #2
    Zal in ieder geval consument zijn qua afstanden.
    Dieter www.pyroevents.nl

    Comment


      #3
      Hihi op mijn verjaardag...Zal mooie einde zijn geweest als ik zo ver kon rijden. Ook al is t maar kermis vwk.
      Website: https://www.rfgfireworks.nl

      Comment


        #4
        Iemand die hier naartoe gaat? .. Heartworm, jijzelf misschien?
        Iemand die me kan vertellen of het de moeite is om hier ong. een half uurtje voor te rijden?

        Comment


          #5
          show is geschoten door Wagenvoort Vuurwerk.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door san quinton Bekijk bericht
            show is geschoten door Wagenvoort Vuurwerk.
            Wat een topshow,en dat met consumentenvuurwerk...petje af

            Comment

            Working...
            X