Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heemskerk 03-09-2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heemskerk 03-09-2010

    Vrijdagavond (laatste kermisdag) om 22.00uur vanaf het dak van het nieuwe gemeentehuis in Heemskerk zal vuurwerk worden afgestoken.

    Oorspronkelijk geplaatst door Tunit Bekijk bericht
    Nieuwsblad De kennermer van 18 augustus.

    Vuurwerk

    Op vrijdagavond rond 22.00 uur wordt er vanaf het dak van het nieuwe raadhuis (naast het kermisterrein) vuurwerk afgestoken. Dit vuurwerk wordt u aangeboden door de kermisexploitanten.
    Als u wilt komen kijken, wilt u zich dan opstellen op het voor de kermis al afgesloten weggedeelte Karshoffstraat-Koningin Wilheminastraat of op de trottoirs in omliggende straten, zodat het verkeer niet wordt gehinderd.
    Laatst aangepast door Tunit; 19 August 2010, 17:21.

    #2
    Haha helemaal top. Ik woon practisch achter het gemeentehuis. Ik denk dat dit het beste te fotograferen valt vanaf het kermisterrein, word dan een leuke sfeerfoto...

    Comment


      #3
      In het nieuwsblad De Kennemer(N-H) van 18 augustus staat het volgende stukje!

      Vuurwerk

      Op vrijdagavond rond 22.00 uur wordt er vanaf het dak van het nieuwe raadhuis (naast het kermisterrein) vuurwerk afgestoken. Dit vuurwerk wordt u aangeboden door de kermisexploitanten.
      Als u wilt komen kijken, wilt u zich dan opstellen op het voor de kermis al afgesloten weggedeelte Karshoffstraat-Koningin Wilheminastraat of op de trottoirs in omliggende straten, zodat het verkeer niet wordt gehinderd.

      Comment


        #4
        Bedankt voor het plaatsen Patrick.

        Zo ver ik mij kan herinneren was de laatste show in 2003, geschoten naast het kermisterrein op het andere speelveld. Was toen nog wel lekker professioneel vuurwerk. Zal nu niet meer het geval zijn. Zeker niet als het vanaf het dak van het nieuwe gemeentehuis word geschoten.

        Comment


          #5
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #6
            Vond het een beetje eentonig en niet zo bijzonder. Soms schoten we uit 3 en soms weer even uit 4 of 5 plaatsen. Vond het rommelig.

            Comment


              #7
              Klopt.

              Zie hier mijn foto's.

              Comment


                #8
                hmmm er waren maar 3 posten die we hadden opgesteld, ik vond et niet zo rommelig.... stond op het dak met m'n helm op ;)

                Comment


                  #9
                  Dit jaar zal het weer zo zijn!

                  Comment


                    #10
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment

                    Working...
                    X