Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bergen op Zoom 10-04-2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bergen op Zoom 10-04-2010

    waar: Bergen op zoom
    locatie: stadspark "Kijk in de pot"
    tijdstip: 22:00
    firma: -
    kaliber: vermoedelijk consumentenvuurwerk.

    Het betreft hier een kermisvuurwerk.


    #2
    afgelopen jaar geweest hier, dikwijls ruim 180km ofzo voor afgereist? (ja, ik gek...)

    hier film van afgelopen jaar:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #3
      Net weer thuis. Het was een mooi showtje. Zaten een aantal leuke producten tussen! Ik vond de show beter als vorig jaar, dit waarschijnlijk door de wat betere producten die ze gebruikt hebben.

      ik heb niet gefilmd. Maar vinnie wel die ik daar tegen kwam samen met The MasterBlaster en familie. Waar we ook gezamenlijk even een rondje mee over de kermis gelopen hebben.

      Dus ik denk dat de video van Vinnie spoedig online zal staan.
      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

      Comment


        #4
        Gisteravond met gezin en vrienden naar de kermis van Bergen op Zoom afgereisd.
        Het viel gelijk op dat de kermis aardig groot was. Meer dan 50 attracties op het terrein.
        Toen we het terrein op liepen kwamen we gelijk Redbaron tegen. Dat was toevallig,
        In de verte zag ik al een zwarte volkswagen bus staan. Met feestvuurwerk op de zijkant van de bus.
        Dus nu wist ik dat het om Xena vuurwerk ging uit Ede. Hier was Marien samen met Gerrit.
        Ze zaten samen in de bus wat te drinken. Het vuurwerk stond al helemaal klaar op het gras en verdeeld over 2 posities. Hierna zijn we nog een rondje over de kermis gelopen.
        Met de grijpmachine nog een leuke Mario bros poppetje gegrepen voor mijn zoontje.
        Dus zijn avond kon al niet meer stuk. Om 5 voor tien stonden we klaar voor het schiet terrein.
        En precies om 10 uur begon het vuurwerk. Verschillende producten van marijn en bonfire zagen we de lucht in knallen. En het duurde zo’n 12 minuten totaal. Opzich was het een leuk showtje voor het budget maar wat ik jammer vond is dat ik de zelfde producten 2x in de zelfde show zag voorbij komen. Ik zou dat zelf anders gedaan hebben.
        Al met al prima consumenten showtje.
        Mijn film is terug gebracht naar 9 en een halve minuut,


        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Laatst aangepast door Vinnievuurwerk; 11 April 2010, 15:49.
        [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

        Comment

        Working...
        X