Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yerseke 15-08-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Yerseke 15-08-2009

    De mosseldag in Yerseke vind dit jaar ook weer plaats. Dit jaar wordt de dag georganiseerd op 15 Augustus.

    Traditie getrouw wordt deze dag afgesloten met vuurwerk. Ook dit jaar is er weer een groot vuurwerk.

    De vuurwerkshow als afluiting van de mosseldag vind plaats op 15 Augustus om 22:30.

    De show is zoals ieder jaar te bezichtigen in de Koningin Julianahaven.


    Provinvie: Zeeland

    Waar: Yerseke, Julianahaven

    Datum: 15 Augustus 2009

    Aanvang: 22:30

    Geschoten door: Vorig jaar was dit Azuma Fireworks Of dat dit jaar ook is, is nog niet bekend.

    Kaliber: Proffesioneel


    Voor meer info over de mosseldag kijk op: http://www.mosseldagyerseke.nl/
    Laatst aangepast door ilvan; 12 April 2009, 11:07.

    #2
    Dit was vroeger een heel gaaf vuurwerk. Ik keek deze altijd vanaf de overkant van de schelde vanaf het eiland Tholen, was prima te zien. Daar hadden mijn ouders altijd in het seizoen een caravan op een grote camping.

    Laatste keer dat ik daar gestaan heb om te kijken was ergens in 2003 ofzo.. toen ging het niet door ivm met de droogte. Alleen een Laser show. Pikant detail: 5KM verderop in Krabbendijke was er wél vuurwerk toen hahaha.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    Comment


      #3
      Ik heb hem in de kalender geplaatst. Hij moet nog wel goedgekeurd worden


      Comment


        #4
        Overmorgen schiet Azuma deze show,
        ik mag zeggen dat ie een stuk groter word dan vorig jaar !!!!
        voor de gene die gaan , veel kijk plezier.
        [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

        Comment


          #5
          zijn er ook nog beelden toevallig van vorig jaar?
          Youtube: Fuse & Cues

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnievuurwerk Bekijk bericht
            Overmorgen schiet Azuma deze show,
            ik mag zeggen dat ie een stuk groter word dan vorig jaar !!!!
            voor de gene die gaan , veel kijk plezier.
            Misschien eens ffkes gaan kijken
            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door vincmeister Bekijk bericht
              zijn er ook nog beelden toevallig van vorig jaar?


              ik heb nog wel een foto filmpje op mijn youtube staan.

              picturemovie from the fireworks in Yerseke in The Netherlands fired by Azuma firewroks
              [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

              Comment


                #8
                was wel een leuke show, we hadden er een dagje van gemaakt, eerst op het strand van vlissingen gelegen waar ik aardig wat setjes mooie rondingen heb kunnen keuren. ff pilsje gepakt bij de leugenaar en op naar yerseke. we kwamen op tijd om de taptoe te zien, drie showfanfares waarvan eentje uit frankrijk. dit was wel leuk want dat kleine fransmanneke voorop wist van geen ophouden.
                toen nog even de kermis op waar ineens de helft zonder stroom zat, dat is dan saai! toch nog even de dozertjes gedaan en een leuke stormaansteker met groene vlam gewonnen, altijd handig.

                op de dijk gaan zitten voor het vuurwerk. hele leuke show, mooie effecten, alleen de ringen pakten niet zo mooi uit. persoonlijk zag ik liever de shells boven de blokken uitkomen, maar verder leuk. mooie afsluiting met al die scheepshoorns en lichtkogels!

                voor mij een zeer geslaagde dag met een zeer geslaagde afsluiting!
                Youtube: Fuse & Cues

                Comment


                  #9
                  De shells werden met de Candels geschoten

                  Comment


                    #10
                    Was een hele leuke show zeg, mooie blokken..

                    Finale was alleen een beetje magertjes

                    Comment


                      #11
                      Mosseldag yerseke 2009 taptoe, kermis en vuurwerk
                      Film: let op: even doorklikken naar minuut 6.30, dan begint het vuurwerkgedeelte pas


                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #12
                        Helaas niet bij kunnen zijn ivm Vakantie. Wel goede verhalen gehood van veel mensen.

                        Comment


                          #13
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment

                          Working...
                          X