Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eemnes 28 maart 2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Eemnes 28 maart 2009

    Aanstaande zaterdag 28 maart is er een kermis vuurwerkshow te Eemnes. De show begint omstreeks 22:00 uur.
    Vermoedelijke locatie: Klik!

    Bron

    Vorig jaar betrof het een vrij kleine show met gevarieerd vuurwerk. Voornamelijk consumenten vuurwerk toen.


    Kan ik hier nog mensen treffen?
    Laten we lekker link gaan doen!

    #2


    Bedankt voor het posten Dark Soul
    Ik ben hier zeker aanwezig.
    Vorig jaar schoot Katan Vuurwerk deze show met consumentenvuurwerk.
    Laatst aangepast door moontan; 24 March 2009, 15:35.

    Comment


      #3
      Nog meer leden van het Kruitgilde aanwezig a.s. zaterdagavond in Eemnes?
      Eventjes sfeer proeven en van het aanwezige kruit snuiven?

      Comment


        #4
        aangezien het om de hoek is, kom ik wel even een kijkje nemen zaterdag.

        Geef je wel even een belletje Fred!

        Gr.

        Comment


          #5
          Ok Derk, gezellig man. Tot zaterdag

          Comment


            #6
            Wel om de hoek ja, maar geen idee of ik ook kom haha. We zullen zien, mocht ik gaan, bel ik ff, komt goed. Jullie sowieso alvast veel plezier, toch leuk zo even tussendoor.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
              Nog meer leden van het Kruitgilde aanwezig a.s. zaterdagavond in Eemnes?
              Eventjes sfeer proeven en van het aanwezige kruit snuiven?

              Vorig jaar kon dat prima! Alles waaide regelrecht het publiek in Heb het stopkruit nog in de bilnaad staan...

              Ik hoop wel dat het droog is. In de regen word ik niet echt blij op de fiets... Maar als het niet té hard regent ben ik d'r zeker bij. Echt een prima showtje zo "even tussendoor".
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                Ik hoop wel dat het droog is. In de regen word ik niet echt blij op de fiets
                Dat is een eindje fietsen hoor, van Wageningen naar Eemnes

                Comment


                  #9
                  Mja, die vergissing van je snap ik. Maar ik studeer in Wageningen. Dat betekent niet dat ik vanuit Wageningen kom fietsen...
                  Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #10
                    Gisterenavond in Eemnes een leuke show gezien met consumentenvuurwerk.
                    Eemnes is maar een klein dorp, was ook maar een hele kleine kermis en er waren niet zoveel mensen op de vuurwerkshow afgekomen. (in ieder geval wel 8 brandweerlieden op het dak haha)
                    De show duurde 10-15 minuten, liep lekker door, leuke variatie in cake,s en effecten.
                    Er werd veel van Katan,s eigen lijn, Profivuurwerk, geschoten en veel tegelijk.
                    En als ik mij niet vergis hoorde ik heel duidelijk de harde burst van de Extreme Salute boven alles uitkomen.

                    Twee mannen van het forum waren goed en welkom gezelschap:
                    Pyro-D en DarK Soul

                    Comment


                      #11
                      Weet je of er toevallig door iemand gefilmd is of waren Pyro.D en DarkSoul de enige bekenden daar?
                      Ben dus niet gegaan, vriendin zat ziek thuis, dan ga ik niet weg.

                      Comment


                        #12
                        Mike, voorzover ik weet is er niet gefilmd.
                        Volgende keer neem ik jouw camera mee, zodat anderen ook mee kunnen genieten

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                          Mike, voorzover ik weet is er niet gefilmd.
                          Volgende keer neem ik jouw camera mee, zodat anderen ook mee kunnen genieten
                          Fred, cameraman in spee? of cameraman aspiraties?
                          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                          Comment


                            #14
                            Haha, neen geen aspiraties, maar ik moet er toch wel iets van kunnen bakken?

                            Comment


                              #15
                              je kunt het inderdaad altijd eens proberen ja.... Of het wat wordt.. tsja... daar durf ik geen ja of nee op te zeggen.... dat moet je eerste materiaal dan uitwijzen hehehehe
                              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                              Comment

                              Working...
                              X