Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enschede 11-4-2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    zo..ik ben ook weer terug...was wel een geslaagde show vond ikzelf...alleen wat dsnl ook al zei: hij gebruikte vaak zijn eigen knalcake..dat werd op het laatst wel wat irritant
    verder een leuke show hoor! veel kaarsen en mines en de finale was super!

    owja...ik heb uiteraard ook de nodige biertjes uit kunnen delen

    Comment


      #77
      De eerste films staan al online.
      Gefilmd door : jmanig

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Laatst aangepast door Mattenfreak; 11 April 2010, 23:05.

      Comment


        #78
        pyromaniac heeft ook gefilmd....zijn filmpjes zullen hier ook nog wel worden geplaatst neem ik aan

        Comment


          #79
          zo wat een geweldige show was dat zeg.
          zeker de beste die ik heb gezien in het volkspark.
          erg goede mines en candles
          en de finale was gewoon top.

          is minder knalblokjes misschien volgende keer,maar de rest was prima.

          Comment


            #80
            topper! De halve museum directie was er ivm een meeting bij Oerendhard thuis. Effe showtje meepikken natuurlijk. Erg mooi, strakke timing. Was genieten!
            www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

            Comment


              #81
              Zoo ben weer veilig thuus aangekomen van lange reis uit enschede..

              vondt het een leuke show van dream, begin concussion schrok ik me net zoals vele andere lam en toen pas camera aangezet haha. kwamen regelmatig veel dezelfde blokjes naar voren in de show lekkere salute blokjes.

              was netjes. vondt het vlak bij einde met de silvere tails vondt ik mooi stuk met dikke lading fluiters.

              al met al wel genoten.

              Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
              pyromaniac heeft ook gefilmd....zijn filmpjes zullen hier ook nog wel worden geplaatst neem ik aan
              morgen bewerk & upload de film ga nu me bed opzoeken whehehe

              Comment


                #82
                Zo, de film (in HD) is geupload. Onze films zijn op de onderstaande link te bekijken.



                Show was erg geslaagd, zeker voor een kermisshow. Concussions waren erg hard, had stiekem gehoopt op wat meer maar ik mag niet klagen. Mine's waren erg goed, gebruik van single shots was ook super. Al met al een erg goede show
                Laatst aangepast door Pyro-rola; 12 April 2010, 12:28.

                Comment


                  #83
                  Leuke finale, beter dan vorig jaar. Getimede candles was ook erg leuk. Leuke "spaanse" elementen

                  Het gedeelte voor de finale vond ik slechter dan vorig jaar.
                  Sommige producten kwamen wel 3 keer (!) terug.. jammer.

                  Comment


                    #84
                    Zo zeg, wat een immens goed in elkaar gestoken show was dit! Genieten van begin tot eind. Candles met en zonder staarten die eindeloos door leken te stijgen, knalcakes van 3 en soms 5 posities tegelijk: super! En die concussions, wow! ... De flitsen staan nog op mijn hoornvlies De mines in Z-shape vond ik ook erg origineel. Er vielen in mijn beleving geen dooie momenten of gaten. Telkens werden we verrast met dikke mines of glasheldere tails.

                    Een dik compliment aan de mannen van Dream Fireworks, de helpers en Frits zelf uiteraard. We hebben genoten!

                    Cameo
                    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                    Comment


                      #85
                      Ben met m'n brakke kop toch maar even gegaan, en het was de moeite waard!
                      Helaas geen medefreaks op het bultje getroffen... volgende keer beter.

                      De show zelf had erg mooie elementen erin zitten, maar ook wat minpuntjes.
                      Zoals het terugkeren van Dream's eigen BS120 kloon. Heb ik 3x voorbij zien komen. Evenals die jw338 kloon, kwam ook regelmatig terug. Opzich allemaal niet zo erg, maar voor de opbouw en variatie vond ik dat jammer. Had het idee dat het de vorige keer gevarieerder en grootser was. De mines en candles waren tof opgesteld en gaven een goede extra impuls aan het geheel. Echt hele dikke producten om erbij te hebben! De finale met saluteminebags en die dikke bak met fluiters deden me heel even terugdenken aan Valencia, toppertje hoor!

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                        Ben met m'n brakke kop toch maar even gegaan, en het was de moeite waard!
                        Helaas geen medefreaks op het bultje getroffen... volgende keer beter.
                        ...
                        Wij stonden onderaan, direct bij het hek, pontificaal voor de show. Volgens Toon "de beste plek" Ik dacht al dat er bekend volk op de heuveltjes zou staan, maar we moesten helaas na de show al snel weer op pad. Ruim 2 uur rijden naar huis, maar ... het was het waard.

                        Naast Toon en Pyro-rola, heb ik daar Pyromaniac nog getroffen. Ik zag verderop aan het hek ook nog iemand met redelijk dikke apparatuur staan filmen, maar wie dat was is mij ontgaan.

                        Cameo
                        -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                        Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                        Comment


                          #87
                          We stonden inderdaad niet op het bekende bultje, ik was ook al aan het zoeken. Maar na een stukje lopen had ik toch wat mensen gevonden.

                          Bassie bedankt voor je heerlijke koude biertjes!

                          Show was zeker niet slecht te noemen voor een show in Enschede.
                          Het was wel matig zoals iedereen al aangaf dat de knalcake meerdere malen terugkwam in de show.

                          Comment


                            #88
                            Bassie was jij dat met die tas vol bier???

                            en film komt zo snel mogelijk online is al bezig met renderen.....

                            Comment


                              #89
                              na lang ploeren en klooien met bewerken & uploaden op vimeo is de film eindelijk online...


                              Klik hier

                              Comment


                                #90
                                Heerlijk showtje, vond alleen wel dat je in de de finale na zo'n dikke waaier sessie wel iets anders verwacht als die salute cakes die al meerdere keren waren vertoont. Jammer. Het vuurwerk dat je zag was prachtig, alleen was de timing niet altijd even goed, soms had je het idee dat het de finale was, terwijl het gewoon een stukje show was
                                Guess who's back?

                                Comment

                                Working...
                                X