Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enschede 11-4-2010

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hahaha Bassie het bier zal me die avond heerlijk smaken
    If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

    Comment


      #32
      euhm........volgens mij neemt chef choco iig al een krat mee...dan wil ik er ook wel eentje meenemen hoor
      chef chocoprins zorgt ook voor het verzamelen en gaat met een fakkel rondjes rennen

      Comment


        #33
        dan moet het goed komen dit keer
        ik heb er zin in..

        Comment


          #34
          3 t/m 11 april 2010: Paaskermis

          Van zaterdag 3 t/m zondag 11 april vormt het Volkspark traditiegetrouw het decor van de Paaskermis. De primeur dit jaar is de gloednieuwe snelheidsmolen Music Express. Ook de nieuwste en tevens grootste achtbaan van Nederland komt naar Enschede.

          Natuurlijk ontbreken spookhuis ‘Spuk Castle of Doom’ en een 30 meter hoge zweefmolen niet. De zoetekauw kan zijn hart ophalen bij de kramen met oliebollen, nougat, suikerwaar en poffertjes. Kortom, een gevarieerde kermis met veel kinder- en gezinsvermaak en spectaculaire attracties.

          De Paaskermis start zaterdagmiddag om 12.00 uur met een korte maar explosieve (knallende) opening bij Parklocatie de Jaargetijden.

          Openingstijden zijn tijdens Pasen en op zondag 14.00 – 23.00 uur en de overige dagen 12.00 – 23.00 uur. De Paaskermis wordt op zondag 11 april als vanouds om 21.00 uur afgesloten met een grote vuurwerkshow.

          * lees ik een explosieve opening mascleta?

          Comment


            #35
            ik denk dat het alleen om concussions zal gaan...alleen ben ik nu aan het gokken...iemand die het wel zeker weet?

            Comment


              #36
              het moet iets zijn waarvoor ze geen vergunning nodig hebben denk ik..
              of hebben ze er 2 verleend gekregen??

              anders volgende week zaterdag maar effe kijken (als ik optijd wakker ben)

              Comment


                #37
                Bassie we zitten met een probleem, ik heb geen rode fakkel en een krat bier heb ik ook niet staan. Jij was immers jarig ;)

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door chocoprins Bekijk bericht
                  Bassie we zitten met een probleem, ik heb geen rode fakkel en een krat bier heb ik ook niet staan. Jij was immers jarig ;)
                  choco ik regel wel fakkel voor je als jij voor gratis bier zorgt dan. Ga je lekker rond rennen

                  Comment


                    #39
                    ook aanwezig!! as donderdag kan ik jullie vertellen wat die explosieve opening zal zijn! (H)
                    https://www.facebook.com/fallasfans

                    Comment


                      #40
                      Ik zal er dit keer ook bij zijn met een paar kameraden.
                      Je kan me herkennen aan mij Canon HV20 camera op lang statief

                      Comment


                        #41
                        je kunt mij herkennen aan m'n mond die open staat van de Opening. (We hebben het nameljik wel over DreamFireworks ) Een kratje mee nemen kan natuurlijk altijd


                        Edit: Morning Glory's en Sterretjes ook aanwezig
                        Guess who's back?

                        Comment


                          #42
                          was dat nou hussel, jij helemaal deze kant op?
                          gesprek zo goed gegaan dan?

                          Comment


                            #43
                            Paaskermis begint met Chinees vuurwerk

                            ENSCHEDE - Met een honderdduizendklapper en twee confettikanonnen die rode snippers uitspuwen wordt zaterdag om 12.00 uur de paaskermis geopend.

                            Lees het verhaal over de opening verder op:

                            Comment


                              #44
                              De vraag is... wordt het een 'Nederlandse' 100k of een echte

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                                was dat nou hussel, jij helemaal deze kant op?
                                gesprek zo goed gegaan dan?
                                ja ik denk ook al....helemaal vanuit limburg zou het bijna de reis niet waard zijn denk ik hoor.....

                                Comment

                                Working...
                                X