Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harlingen 30-08-08

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Harlingen 30-08-08

    Waar: Harlingen
    Wie: onbekend
    Locatie: Zuiderpier
    Tijd: 21:30

    21.30 GROOTSTE VUURWERK VAN FRIESLAND.
    Op de Zuiderpier. Goed zichtbaar vanaf de kade van de Nieuwe Willemshaven. Mogelijk gemaakt door al onze sponsors.


    De bezoekers aan de stad worden vier dagen lang getrakteerd op muziek, zang, dans, folklore, kunst, gastronomie, markten, kermis, cultuur en sportieve activiteiten. En dat in een decor van ruim zeshonderd monumenten en een moderne visserij- en handelshaven.


    Edit:
    Nog even een linkje met een filmpje van vorig jaar, als je in de buurt bent, dan is het wel een aanrader om hier heen te gaan.
    Laatst aangepast door scootflyer; 26 August 2008, 17:46.

    #2
    Gisteravond geweest....

    wat een drukte zeg, het leek wel koninginnedag in amsterdam zoveel mensen....heel harlingen zat vast, we waren er nog maar net optijd.

    hardstikke mooi (groot) vuurwerk om te zien, maar correct me if i'm wrong, wat mij de laatste tijd opvalt is dat shows met "500grammers" meer aktie hebben dan shows met groot evenementen vuurwerk, natuurlijk zijn de effecten vele malen groter, gaan hoger en knallen harder, maar bij de "500gram-shows" heb je altijd veel meer afwisseling, veel meer actie en pompt het vuurwerk vaak aan 1 stuk door....tsja begrijp me niet verkeerd, ik vind allebei mooi, maar dit kwam ineens in me op doordat ik de laatste tijd nogal wat shows zie.
    vuurwerkbieb

    Comment


      #3
      Het was inderdaad weer een mooie show in Harlingen, viel me ook op dat er heel veel knalvuurwerk werd gebruikt. Dit viel me ook al op bij de shows in Scheveningen dit jaar. Is dit de nieuwe mode of zo???

      Maar het was voor de rest een prima show. Iemand video of foto's?

      Comment


        #4
        wat ik nog even vergeten was, waren de waterbommen die werden afschoten; dat vond ik best wel spectaculair.
        vuurwerkbieb

        Comment


          #5
          Klein fragment, maar wel sfeervol:



          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment

          Working...
          X