Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rotterdam 06-09-2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Rotterdam 06-09-2008

    Waar: Rotterdam
    Provincie: Zuid-Holland
    Wie: Xena vuurwerk
    Wat : Professioneel vuurwerk, max 3 inch
    Waar: Op de Maas vanaf een ponton op de hoogte van de Erasmusbrug
    Wanneer: 6 september 2008
    Tijdstip: Ca. 22:00 uur

    Bron: Poziloc, www.freakpyromaniacs.com

    #2
    Ik ben echt hartstikke blij dat die alsnog doorgaat.

    Ik ga hier dus 100% zeker heen!

    Comment


      #3
      Waarom zou de show niet doorgaan?
      Staat deze show in het teken van de Wereldhavendagen Rotterdam?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
        Waarom zou de show niet doorgaan?
        Staat deze show in het teken van de Wereldhavendagen Rotterdam?
        Er gingen de hele tijd geruchten rond van het zou niet doorgaan ze mogen geen vergunning hebben ofzo
        Maarja er is al jarenlang vuurwerk bij wereldhavendagen in Rotterdam.

        Hier filmpje van vorig jaar vanaf de boot gefilmd door Tony van Freakpyromaniacs.com: http://freakpyromaniacs.com/movies/b..._xena_2007.wmv


        Vinnie heeft ook nog in 1998 gefilmd toen werd er nog gewoon midden in de haven 12 inch geschoten

        Comment


          #5
          Net terug van de vuurwerkshow! Niet normaal ongelovelijk gewoon zoveel salutes en alles. was gewoon oorlog ! zeker beste vuurwerkshow die ik heb meegemaakt ! allemaal bedankt om me hiervoor te informeren!!

          Comment


            #6
            Walgelijke show hahahahahaha. Echt super gewoon, Hilversum was aardig intens, dit was nog intenser! Dik 20 minuten lang vol gas erop, heerlijk!

            Finale was Spaans te noemen?!?!? Nee, echt niet hoor!

            Comment


              #7
              Het was echt een leuke show, beter dan vorig jaar.