Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rotterdam 06-09-2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Rotterdam 06-09-2008

    Waar: Rotterdam
    Provincie: Zuid-Holland
    Wie: Xena vuurwerk
    Wat : Professioneel vuurwerk, max 3 inch
    Waar: Op de Maas vanaf een ponton op de hoogte van de Erasmusbrug
    Wanneer: 6 september 2008
    Tijdstip: Ca. 22:00 uur

    Bron: Poziloc, www.freakpyromaniacs.com

    #2
    Ik ben echt hartstikke blij dat die alsnog doorgaat.

    Ik ga hier dus 100% zeker heen!

    Comment


      #3
      Waarom zou de show niet doorgaan?
      Staat deze show in het teken van de Wereldhavendagen Rotterdam?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
        Waarom zou de show niet doorgaan?
        Staat deze show in het teken van de Wereldhavendagen Rotterdam?
        Er gingen de hele tijd geruchten rond van het zou niet doorgaan ze mogen geen vergunning hebben ofzo
        Maarja er is al jarenlang vuurwerk bij wereldhavendagen in Rotterdam.

        Hier filmpje van vorig jaar vanaf de boot gefilmd door Tony van Freakpyromaniacs.com: http://freakpyromaniacs.com/movies/b..._xena_2007.wmv


        Vinnie heeft ook nog in 1998 gefilmd toen werd er nog gewoon midden in de haven 12 inch geschoten

        Comment


          #5
          Net terug van de vuurwerkshow! Niet normaal ongelovelijk gewoon zoveel salutes en alles. was gewoon oorlog ! zeker beste vuurwerkshow die ik heb meegemaakt ! allemaal bedankt om me hiervoor te informeren!!

          Comment


            #6
            Walgelijke show hahahahahaha. Echt super gewoon, Hilversum was aardig intens, dit was nog intenser! Dik 20 minuten lang vol gas erop, heerlijk!

            Finale was Spaans te noemen?!?!? Nee, echt niet hoor!

            Comment


              #7
              Het was echt een leuke show, beter dan vorig jaar.

              Er werden in heel de show 400 salutes gebruikt waarvan 300 in de finale. (Lees net dat het er 720 waren?)
              Er werden cilindertjes van vulcan gebruikt (O.a de tourbilion bommetjes).
              12 Sky Screamers tegelijK!
              Er stonden veel waterbommen en blokjes die op het water schieten.

              Ik ben blij dat ik toch gegaan ben, ik ga zo me foto's bekijken want heb andere instellingen gebruikt.
              Laatst aangepast door Monsterking; 7 September 2008, 10:05.

              Comment


                #8
                Hier dan mijn foto's, ik vind ze helaas niet zo mooi.































                Klik voor meer foto's hier: http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/bro...?c=238&userid=

                Comment


                  #9
                  Er kwam inderdaad van alles voorbij aan effecten. Mooie kleurcombinaties waaronder de combinatie van paarse peony met gele waves. Ook erg onverwachts ineens een stukje met hummers erin. Mooi moment om dat stukje er in te doen ook, gaf even een stukje rust in de show. De ontploffende sterren van de waterbommen kwamen soms trouwens behoorlijk dicht bij de kade en het publiek, dat was wel op het randje, maar dat noem je dan echt de grens opzoeken wat mij betreft.

                  Wat mij ook opviel was dat gedurende de salutefinale je de mensen al kon horen juichen en joelen van opwinding. En dat dus terwijl er een flinke finale bezig was, kan je nagaan hoe lyrisch de mensen op de show reageerden (ik idem dito).

                  Nee, dit was echt een heel intense show. Mocht deze op film verschijnen, zeker even kijken mensen!

                  Comment


                    #10
                    Was er ook bij en heb verdomme genoten daar wordt je eng van.

                    Vooral de salute finale was gewoon top, heb staan genieten geweldig gewoon, ik kon het ook heel goed zien stond bij de oude haven zegmaar.

                    Was zeker 1 van de beste shows in jaren bij de wereldhavendagen.

                    Comment


                      #11
                      Erasmusbrug met vuurwerk, Wereld Haven Dagen. Rotterdam, 6-9-2008
                      Foto made by Danny van Schendel




                      Comment


                        #12
                        zo dat was echt een geweldige show. eerst nog even naar de lvc meeting geweest, daarna bij hotel newyork op een ponton gestaan om te filmen. veel watershels gezien en echt een top finale!! het ponton waar ik op stond trilde gwn van de salutes, ongeloofelijk(Y) ik heb niet de hele show kunnen filmen, ik had er niet op gerekend dat hij langer dan 20 mins zou duren.. maar ik heb wel de salute finale op film:

                        Laatst aangepast door pigi.; 7 September 2008, 13:07.
                        Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                        Comment


                          #13
                          Sta er nu nog van na te trillen
                          Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Monsterking Bekijk bericht
                            Hier dan mijn foto's, ik vind ze helaas niet zo mooi.
                            ik vind ze wat minder duidelijk lijken dan met je andere instellingen.
                            net of er een of ander filter overheen ligt. maar al met al toch nog zeer leuk gedaan.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door infinity Bekijk bericht
                              ik vind ze wat minder duidelijk lijken dan met je andere instellingen.
                              net of er een of ander filter overheen ligt. maar al met al toch nog zeer leuk gedaan.
                              Ik heb een andere stand gebruikt en het bevalt me dus niet echt
                              Had ik ook nog zoiets dat die er niet goed op stond, me batterijen waren tidjens de show ineens leeg dus ik meteen verwisselen, hup doe ik er weer andere lege in, daarna wel goed, en met haast niet goed erop gedaan

                              Comment

                              Working...
                              X