Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Biddinghuizen 28-06-2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Biddinghuizen 28-06-2008

    Waar: Biddinghuizen
    Provincie: Flevoland
    Geschoten door: De Koster GmbH
    Wat: Professioneel Vuurwerk
    Waar: Achter de Robin Hood in Walibi World te Biddinghuizen
    Wanneer: 28 juni 2008
    Tijdstip: Tussen 15.00 uur en 23.00 uur

    #2
    Weet er iemand meer van deze show?
    Ik kom namelijk regelmatig in Walibi dus waarschijnlijk deze dag ook wel, en zeker als er een showtje te zien valt!
    Alleen vraag ik me af of er misschien een exacte tijd is waneer de show word geschoten en of deze te zien is vanaf het park. (Ik neem aan van wel, aangezien het om Prof. vuurwerk gaat.)
    Dit is wel een vreemde locatie volgens mij, aangezien ze eigenlijk nooit vanaf daar schieten dacht ik.. En bovendien ook nog eens een rare tijd ook, vanaf 15.00 uur.. Het is dan nog helemaal niet donker.
    Laatst aangepast door benno; 12 June 2008, 00:09.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door benno Bekijk bericht
      Weet er iemand meer van deze show?
      Ik kom namelijk regelmatig in Walibi dus waarschijnlijk deze dag ook wel, en zeker als er een showtje te zien valt!
      Alleen vraag ik me af of er misschien een exacte tijd is waneer de show word geschoten en of deze te zien is vanaf het park. (Ik neem aan van wel, aangezien het om Prof. vuurwerk gaat.)
      Dit is wel een vreemde locatie volgens mij, aangezien ze eigenlijk nooit vanaf daar schieten dacht ik.. En bovendien ook nog eens een rare tijd ook, vanaf 15.00 uur.. Het is dan nog helemaal niet donker.
      Hoi Benno ik begrijp volledig wat je bedoel ik heb al vaker contact gehad met Ron de Koster dus ik zal ze zometeen weer even een mailtje sturen.
      Je hoort binnekort het antwoord

      Comment


        #4
        Helaas, deze show gaat niet door vertelde Ron me !!

        Comment

        Working...
        X