Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Feyenoord 100 jaar vuurwerkshow

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    lol? oke sorry xD

    Comment


      #47
      Ik was de ook bij ik had zelf 5 fakels bij me die nacht. En heb de nog 2 thuis liggen want die was ik vergeeten..

      Er werd egt veel vuurwerk afgestokken was gewoon geweldig

      Meschien plaats ik nog wel wat foto,s

      Comment


        #48
        Feyenoord-eeuwfeest: al 30.000 kaarten weg
        Door GERT ONNINK

        ROTTERDAM - De kaartverkoop voor het grote eeuwfeest van Feyenoord, volgende week zaterdag in de Kuip, lijkt toch op gang te zijn gekomen. Tot dusverre zijn circa dertigduizend kaarten verkocht, zo heeft organisator Leo Westermeijer laten weten.
        De Rotterdamse ondernemer rekent er nu zelfs op dat het evenement uitverkocht zal raken. ,,Het gaat goed. Ik ben bang dat we straks nee moeten gaan verkopen, zegt Westermeijer. In het Feyenoord-stadion zal plaats zijn voor ongeveer 40.000 bezoekers.

        De organisator zegt de Feyenoord-fans een geweldig programma te kunnen voorschotelen, dat in het teken zal staan van voetbal en amusement. Voor de feestavond zijn al de Amerikaanse artiesten Kool the Gang, Sister Sledge en Charice gestrikt. Uit Liverpool komt Gerry Marsden (van de Pacemakers). De ‘Rotterdamse’ inbreng bestaat uit onder anderen Lee Towers, Gerard Cox, Jacky van Dam, de Hermes House Band, Frédérique Spigt, Pierre van Duijl en Paul Elstak. De presentatie is in handen van Loes Luca.

        Natuurlijk zullen ook talloze (oud-)spelers, (ex)-trainers en andere Feyenoorders van de partij zijn. De elf door het Legioen meest gekozen momenten uit de honderd jarige historie komen langs.

        Het festijn in de Kuip komt in de plaats van het begin dit jaar afgeblazen evenement in Ahoy. Aanvankelijk was er de vrees dat veel Feyenoord-supporters het feest zouden mijden omdat ze de toegangskaarten (35 of 45 euro) te duur zouden vinden. Die is ongegrond, stelt Westermeijer, die zich met de Stichting Geen Woorden maar Daden garant heeft gesteld voor het (financieel) slagen van de feestavond.

        ,,Maandag beginnen we met de opbouw van het podium,’’ zegt de organisator. Op het veld van de Kuip wordt het stadhuis met balkon nagebouwd, zodat het elftal dat in mei 2002 de UEFA Cup won alsnog gehuldigd kan worden. Verder wordt gewerkt aan de 3D-lasershow die het legendarische vertrek van de cruiseschepen De Groote Beer en De Waterman in 1963 in de Kuip in beeld zal brengen. Het Feest van de Eeuw begint om 20.00 uur en wordt omstreeks 23.00 uur afgesloten met vuurwerk.


        Comment

        Working...
        X