Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haarlemmermeer 30-05-2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Haarlemmermeer 30-05-2008

    Waar: Haarlemmermeer
    Provincie: Noord-Holland
    Geschoten door: Onbekend
    Wat: Max. 4 inch of consumenten vuurwerk
    Waar: Floriade terrein in Haarlemmermeer
    Wanneer: Vrijdag 30 mei 2008
    Tijdstip: 22.00 uur



    Bron: http://www.pyro-reports.com
    Laatst aangepast door Monsterking; 7 May 2008, 23:09.

    #2
    Dit lijkt mij het vuurwerk van de "Fun Future" kermis. Eerder werd deze verzorgd door Katan. Ik heb wisselende ervaringen gehad bij deze jaarlijks terugkerende show. Het ene jaar werden wat consumentenblokjes "een-voor-een" afgestoken. Vorig jaar heb ik de show hierom laten schieten. Echter vernam ik achteraf dat er een degelijke show, met zelfs middelgrote (4") shells, werd geschoten.

    Ben zeer benieuwd wat er dit jaar wordt gepresenteerd op het Floriadeterrein.

    Groetjes,
    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Cameo Bekijk bericht
      Dit lijkt mij het vuurwerk van de "Fun Future" kermis. Eerder werd deze verzorgd door Katan. Ik heb wisselende ervaringen gehad bij deze jaarlijks terugkerende show. Het ene jaar werden wat consumentenblokjes "een-voor-een" afgestoken. Vorig jaar heb ik de show hierom laten schieten. Echter vernam ik achteraf dat er een degelijke show, met zelfs middelgrote (4") shells, werd geschoten.

      Ben zeer benieuwd wat er dit jaar wordt gepresenteerd op het Floriadeterrein.

      Groetjes,
      Cameo
      na jouw reactie ben ook daar ook wel benieuwd naar ja, we horen het wel van de mensen die gegaan zijn
      Bedankt voor je reactie, en ja dit is van de kermis dat begint op 30 mei en die dag wordt dus mooi geopend met een vuurwerkshow.

      Voor meer info over deze kermis: http://www.funfuture.nl/

      Comment


        #4
        Morgen ben ik hier aanwezig!!
        Net Michael gesproken en we gaan er dus morgen heen

        4" showtje ben benieuwd

        Comment


          #5
          Ik las op FPM (ronny vos) dat deze show met een beperkt kaliber is geschoten. Geen shells, maar blokjes dus. Op zich niks mis mee, maar is er nog iemand heengeweest gisteren? Ik was zelf verhinderd en ben wel benieuwd

          Cameo
          -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
          Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

          Comment


            #6
            Ik ben samen met AFCA_4_life naar haarlemmermeer gegaan en er werd enkel profi vuurwerk (consument) afgestoken, richting de 40 cakes (had ronny verteld).

            leuke showtje alleen af en toe pauzes van paar tellen, publiek was er massaal bij.
            ik heb zoals gewoonlijk gefilmt i.v.m. niet thuis ben komt de film morgen avond pas online

            AFCA_4_life heeft foto's gemaakt met een compact foto cameratje en er zitten aantal mooie foto's tussen die zullen ook morgen avond online komen.
            Laatst aangepast door pyromaniac; 31 May 2008, 11:52.

            Comment


              #7
              Was inderdaad een leuk showtje en het waren 44 cakes
              Ik was samen met Michael gegaan en was een gezellige avond, de showtje duurde 10 minuten en jammer van de korte pauzes maar verder een goede show.

              Hier een paar foto's die ik heb gemaakt (klik op de foto voor de vergroting):







              klik *HIER* voor de fotoalbum
              Laatst aangepast door Monsterking; 2 June 2008, 19:00.

              Comment


                #8
                Stefan, heb mogen begrijpen dat de korte pauzes tussen door een opdracht was van de opdrachtgever, de show moest minimaal 10min duren. en het is katan ook wel gelukt het is iets over 10 minuten

                ik ga die korte pauzes wel uit de film halen

                Comment


                  #9
                  Mooie foto's stefan Alleen jammer dat het nog niet helemaal donker was!
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door nitraat12 Bekijk bericht
                    Mooie foto's stefan Alleen jammer dat het nog niet helemaal donker was!
                    Het was vrij te licht inderdaad, eerst zaten we in soort discussie van hoe laat zou beginnen tot Ronny Vos de provincie/gemeente ging opbellen over hoe laat precies begon en dat was 22:30 uur

                    Comment


                      #11
                      Bij deze de film van Haarlemmermeer: Klikkerdeklik (tijdsduur zonder pauzes is 9 minuut 22 seconden.)
                      Laatst aangepast door pyromaniac; 2 June 2008, 11:06.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door pyromaniac Bekijk bericht
                        Bij deze de film van Haarlemmermeer: Klikkerdeklik (tijdsduur zonder pauzes is 9 minuut 22 seconden.)
                        Leuke film weer Michael. Opnieuw goede show van Katan met consumentenvuurwerk. Vertrouwde cakes en blokken, maar ze blijven mooi.
                        Er wordt geopend met de General, snelle cake met volle uitbarstingen, hoe vaker ik hem zie hoe mooier hij wordt.
                        En de finale is heftig met als verrassend eindschot knalblokjes.
                        Bedankt voor het delen, film absoluut het bekijken de moeite waard.

                        Comment


                          #13
                          ik had eigenlijk nog nooit echt goed gekeken naar het vuurwerk van katan, maar ik moet zeggen dat daar best wel kwalitatief goed vuurwerk tussen zit zeg! bedankt voor het delen

                          Comment

                          Working...
                          X