Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beuningen 16 mei 2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zo ook weer thuis van de showtje, het begon +- 15 minuten later wegens de openbare weg nog afgesloten moest worden, de candles waren van broekhoff en zag goed uit profi vuurwerk had weer eens echt goeie burst knallen, mines waren mooi en vooral die mines met salutes zo dat waren dreunen

    de foto's (die gelukt zijn) en film zullen morgen verschijnen.

    Comment


      #17
      Morgen? We willen de beelden NU zien!

      Nou ok dan vooruit... morgenochtend om 08.00 uur zitten we er klaar voor..
      Laatst aangepast door Arjan; 17 May 2008, 02:47.
      AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

      Comment


        #18
        De showtje?

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
          Morgen? We willen de beelden NU zien!

          Nou ook, morgenochtend om 08.00 uur zitten we er klaar voor..
          Haha, inderdaad die jeugd van tegenwoordig.
          Ze moeten op tijd naar bed anders trekken ze het niet meer.

          Comment


            #20
            Zo heb ff heerlijk uitgeslapen ben NU bezig met uploaded

            voor diegene die NIET kunnen wachten zoals Arjan hier alvast de link:

            Klikkerdeklik (95,2mb)
            Laatst aangepast door pyromaniac; 17 May 2008, 11:18.

            Comment


              #21
              Zeer goede show opnieuw van Katan
              Bekend concept zo langzamerhand : veel,divers,hard,gevarieerd,kleurrijk en mooi.
              Er wordt veel met hummers gestrooid in deze show. Blijf dat een super effect vinden. Steengoed ook de General van profivuurwerk die onverwachts en snel geschoten wordt. Prachtige waaiercake is dit.
              Mooie show en mooie beelden Michael
              Je wordt opnieuw bedankt voor het delen.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                Zeer goede show opnieuw van Katan
                Bekend concept zo langzamerhand : veel,divers,hard,gevarieerd,kleurrijk en mooi.
                Er wordt veel met hummers gestrooid in deze show. Blijf dat een super effect vinden. Steengoed ook de General van profivuurwerk die onverwachts en snel geschoten wordt. Prachtige waaiercake is dit.
                Mooie show en [b]mooie beelden Michael[b]
                Je wordt opnieuw bedankt voor het delen.

                haha graag gedaan hoor

                Roeland (pyro-rola) heeft ook foto's gemaakt, wegens condens op zijn lens?? heb ik er 42 foto's moeten verwijderen.

                hier is de link naar onze foto album voor foto's: Klikkerdeklik

                Comment


                  #23
                  voig jaar heb ik al een aantal maal mogen genieten van de "candle show" van Katan. Toen werd er nog gebruik gemaakt van B&W blokjes, ik moet eerlijk zeggen dat ik de show van dit jaar, met het profi spul, vele malen beter vind. Blokken als Cyclone, omgelabelde Panter en General, maken er samen met de Candels een waar spektakel van. Een beetje jammer van de show in Beuningen is, dat de schieters naar mijn idee de volgorde een beetje kwijt zijn geraakt, waardoor de finale er niet was.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
                    voig jaar heb ik al een aantal maal mogen genieten van de "candle show" van Katan. Toen werd er nog gebruik gemaakt van B&W blokjes, ik moet eerlijk zeggen dat ik de show van dit jaar, met het profi spul, vele malen beter vind. Blokken als Cyclone, omgelabelde Panter en General, maken er samen met de Candels een waar spektakel van. Een beetje jammer van de show in Beuningen is, dat de schieters naar mijn idee de volgorde een beetje kwijt zijn geraakt, waardoor de finale er niet was.
                    Daar kan ik het volledig mee eens zijn Rick.
                    De finale ontbreekt, loopt dood.

                    Comment


                      #25
                      er was wel een soort van finale die mines met vette salutes maarja de finale had wel beter gemogen

                      Comment

                      Working...
                      X