Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den Helder 21-08-2008 en 22-08-2008

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Donderdag 21 en vrijdag 22 augustus ben ik naar Den Helder afgerijsd, en wat heb ik me daar toch twee geweldige shows gezien zeg, echt geweldig.
    Complimenten aan alle mensen die aan deze show hebben meegewerkt, shows van dit formaat wil iedereen wel vaker zien hier in nederland.

    Hier een paar foto`s van de zeilschepen die van over de hele wereld naar Den Helder waren gekomen.

















    De twee films van deze shows kunnen jullie hieronder bekijken.

    21-08-08 Show nr.1
    22-08-08 Show nr.2

    Comment


      #17
      Na het zien van de shows sta ik toch wel versteld. Het kan dus wel in Nederland, de shows worden ook langzamerhand weer beter. Worden de budgetten weer beter dan?

      Daarom dan toch wat ik zou willen weten:

      - De aantallen die geschoten zijn.
      - Budget.
      - Wat is er gebruikt.

      Want aan de shows kun je zien dat het een aardig hoog budget is.

      Mooie films en mooie fotos van overdag, complimenten!

      Comment


        #18
        Vandaag stond er in de krant van het Noord-holland dagblad een mooi stuk over in. Hier tevinden.
        Er stonden ook diversen mooie foto's is maar één met vuurwerk
        Het waaren ingezonde foto's van mensen rondom Den Helder die aanwezig waaren. Het was één hele pagina vol er waaner 1026 foto's ingezonde waaruit er 10 in de krant staan.

        Er zijn z'n 350.000 mensen op De sail 2008 geweest.

        De krant meld dat ze bezonder verast zijn over de hoge kwaliteid van de foto's.

        Klik hier voor het Foto album van NHD
        Laatst aangepast door Tunit; 25 August 2008, 17:37.

        Comment


          #19
          ik woon zelf in denhelder en ik regelde al de horeca gelegen heden rondom willemsoord.
          het vuurwerk was zeer spectaculair en naar mijn zeggen duurde het zeker wel 20-30 min

          Comment

          Working...
          X