Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vangelabbeek Sint Niklaas

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vangelabbeek Sint Niklaas

    Hallo,

    Wij hebben de show van Vangelabeek in Sint-Niklaas bezocht.
    Ik vond het een goede show en ook goed op muziek geschoten.
    Even wat punten aanhalen

    + punten:
    - De bommen/blokken waren op kleur gesorteerd.
    - Alles was electrisch ontstoken, dit kun je gelijk terugzien in de kwalteit van de show!
    - Er zat en zeer goede finale in
    - Het gebruik van vertragers

    - punten:

    - Soms waren het teveel blokken tegelijk, maar aan de andere kant geeft dit wel een heftig effect
    - Ze gebruikten de gebruikelijke muziek, ik denk dat ze beter in het vervolg voor moderne muziek kiezen.

    Kortom het was een goede show, zelfs de beste die ik ooit van Vangelabbeek heb gezien.
    Er werden veel mooie kleurcombinaties gemaakt zoals blauw met geel/goud en geel met paars.
    Tijdens de finale kreeg ik kippenvel omdat het zo heftig was en ik kon me niet
    inhouden na de show even te klappen want ze hebben knap werk afgelevert!

    Hier een kleine impressie van deze show!


    Het mooie stadhuis van Sint-Niklaas













    Groetjes Kevin

    #2
    Kevin weet jij of er wellicht een filmpje beschikbaar gaat komen. Ik ben namelijk wel benieuwd. Ter ere van wat voor iets was deze schow?

    Comment


      #3
      Hallo,

      Ik heb verschillende mensen zien filmen maar ik weet niet of het op internet beschikbaar komt, misschien binnekort eens op youtube kijken.
      De show was geschoten ter ere van de kermis.

      Groetjes Kevin

      Comment


        #4
        St-Niklaas

        Hallo

        Ben ook in St-Niklaas geweest. Heb de show ook gezien en ik ga volledig akkoord met Kevin. Het was inderdaad een prachtige show en de mensen van Vangelabbeek hebben zichzelf weer overtroffen en hun "kunnen" bewezen. Heb jammer ook niet gefilmd. Maar bovenstaande foto's in de post van Kevin spreken voor zich, nietwaar...

        Groetjes

        Pyroqueen
        Laatst aangepast door Guy; 25 July 2007, 00:31. Reden: Quote was onnodig, staat enkele posts erboven.

        Comment


          #5
          De foto,s zien er inderdaad fraai uit.
          Misschien dat er iemand is geweest die gefilmt heeft en zijn film op youtube heeft geplaatst. Of elders.
          Wie weet vinden we nog een filmpje.

          Comment

          Working...
          X