Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aalsmeer 01-09-2007

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Aalsmeer 01-09-2007

    31 augustus t/m 2 september 2007:
    60ste Bloemencorso Aalsmeer "RHYTHM & BLOOM
    "

    Er is ontzettend veel te beleven in Aalsmeer van 31 augustus t/m 2 september
    Voor het totale programma kijk op de volgende website:
    Lab 35 | Aalsmeer.nu ontzorgt! Stijlvolle websites, logo's die pakken en effectieve ICT-oplossingen. Bekijk ons werk!


    Programma AVOND 1 september 2007
    Het corso komt zaterdagavond om 20.00 uur aan op de Corsoboulevard (Stommeerweg/Kudelstaartseweg) en wordt verlicht opgesteld. Tussen de praalwagens worden terrasjes ingericht waar de bezoekers van het verlichte corso een fantastische avond kunnen beleven. Immers, die avond passeert de verlichte botenshow. Op de Corsoboulevard zit men werkelijk eerste rang! Dat geldt zeker ook voor het vuurwerk dat die avond om 23.00 uur wordt afgestoken en waarvan burgemeester Hoffscholte al heeft aangekondigd dat dit het grootste wordt dat Aalsmeer ooit gezien heeft. Kortom: de Corsoboulevard is die zaterdagavond ‘the place to be’!

    De vuurwerkshow wordt gehouden in Aalsmeer bij de Watertoren
    De show wordt verzorgd door Dream Fireworks vanaf ponton (max.6 inch)

    Filmpje show 2006 (Cameo www.vuurwerkmuseum.nl)
    http://www.vuurwerkfilmpjes.nl/filmp...o/aalsmeer.mpg
    Laatst aangepast door moontan; 26 August 2007, 14:15.

    #2
    Dit is nu echt een show die ik iedereen kan aanbevelen. Er komt echt van alles voorbij. Van prima aerial shells (max 4") tot echte waterbommen, maar ook andere effecten zoals goede fonteinen en meestal een ludieke opening door middel van een soort vallende ster (zie filmpje).

    Het Museum zal hier voor het derde achtereenvolgende jaar zeker weer aanwezig zijn. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit jaar de lat weer een beetje hoger gelegd zal gaan worden. Dat beloofd dus weer wat bijzonders te worden. Overigens kan de film van 2005 ook nog gedownload worden op de Museumsite.

    Als ik aan vorig jaar terugdenk herinner ik me vooral de shellresten die, door de hevige wind, over onze hoofden waaide en soms gewoon tegen je harses klapte Hahaha, it's all in the game

    Groetjes,
    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

    Comment


      #3
      Dank je voor de aanvullende informatie Cameo.
      Ik zal er zeker zijn zodat we elkaar daar leuk kunnen ontmoeten.
      Aalsmeer is goed bereikbaar en het programma overdag en de vuurwerkshow biedt garantie voor een heerlijk dagje uit.

      Comment

      Working...
      X