Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Japantag Dusseldorf 2 juni 2007

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik heb de commentaren op het Duitse forum gelezen en wat mij opvalt is dat de Duitsers zich zeer lovend uitlaten over de show.
    De enige kritieken die ik daar lees reppen over de langdradigheid van de bommen en de parkeerproblemen.
    Wat zou toch de oorzaak zijn van dit opvallende meningsverschil over de kwaliteit van de show?
    Zijn wij Nederlanders te kritisch? Of zijn de Duitsers al snel tevreden?

    Ik heb de show zelf niet gezien. Wie heeft er een antwoord op mijn vraag?

    Comment


      #32
      Ik denk dat wij hollanders over het algemeen wat kritischer zijn, zelf vond ik de show ook niet meevallen. Ik had mezelf erg verheugd op de figuurbommen, maar als je een paar minuten lang naar een soort salut met verkeerd vallende sterretjes staat te kijken, kan je moeilijk spreken over een goede show, hoewel ik ook genoten heb van de opbouw van de verschillende themas en natuurlijk de superfinale.

      Comment


        #33
        Ok Shinji, bedankt voor je reactie.
        Hier kan ik wat mee.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          Complimenten Red Baron voor de geweldig mooie foto,s. Zitten juweeltjes tussen.
          De film is ook formidabel.
          Prachtige peonies met kleurwisselingen, ringboeketten,blinkers.
          De show wordt inderdaad langzaam geschoten en misschien hier en daar wat eentonig, maar als geheel verdient het mijns insziens toch een zeer hoog kijkcijfer.
          Ja en de finale is waanzinnig mooi. Prachtig die volle gouden hemel.
          Ik heb duidelijk een hele goede show gemist.
          Maar film en foto,s maken heel veel goed.
          Bedankt voor het plaatsen.

          Het verschil tussen Black Baron en Red Baron is dat Black Baron (me) de mooie foto's maakt en Red Baron de bewegende beelden zeer profecioneel vast legt.
          Oja en enorm goede intro's maakt. Zo heeft ieder zijn specialiteit zeg ik maar.

          Maar keb i.d.d. erg mooie foto's gemaakt.
          Laatst aangepast door BlackBaron; 4 June 2007, 21:37.
          www.pyroworld.nl -- Pyrotechnicus -- MCSA 2003: Messenger -- Systeembeheerder

          Comment


            #35
            Ach so: In dat geval komt alle lof jou toe Black Baron.
            Nogmaals: prachtige foto,s heb je geschoten.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
              Ik heb de commentaren op het Duitse forum gelezen en wat mij opvalt is dat de Duitsers zich zeer lovend uitlaten over de show.
              De enige kritieken die ik daar lees reppen over de langdradigheid van de bommen en de parkeerproblemen.
              Wat zou toch de oorzaak zijn van dit opvallende meningsverschil over de kwaliteit van de show?
              Zijn wij Nederlanders te kritisch? Of zijn de Duitsers al snel tevreden?

              Ik heb de show zelf niet gezien. Wie heeft er een antwoord op mijn vraag?
              Veel Nederlanders zijn Valencia gewend en dan kun je niet met minder -> verwende nesten...

              Duitsers zijn zeker ook wel kritisch en nemen met een show zoals in Emmerich geen genoegen en dat was daar Duidelijk te merken..

              Ik vond het wel meevallen met de misplaatste figuurbommen (dat hoort erbij en mensen stonden geheel om het vuurwerk dus het hangt er ook maar net vanaf waar je stond)!
              NLE ..... Feuerwerk Pur-Natur

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Feuerwerk Bekijk bericht
                Veel Nederlanders zijn Valencia gewend en dan kun je niet met minder -> verwende nesten...
                Hey hey, niet de snel oordelen he.
                Ik ben nu 2x naar Valencia geweest en ga in 2008 voor de derde keer, en ik kan zeker wel met minder.
                Je hebt mij ook niet gehoord dat ik het een slechte show vond, vraag maar aan jack.. die heeft gezien dat ik kippenvel had van bijvoorbeeld de finale
                Once a pyro, always a pyro

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
                  Hey hey, niet de snel oordelen he.
                  Ik ben nu 2x naar Valencia geweest en ga in 2008 voor de derde keer, en ik kan zeker wel met minder.
                  Je hebt mij ook niet gehoord dat ik het een slechte show vond, vraag maar aan jack.. die heeft gezien dat ik kippenvel had van bijvoorbeeld de finale
                  Drie man om pcies te zijn Ikke, Mattenfreak en jij
                  [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                  Comment

                  Working...
                  X