Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[VIDEO & FOTOS] Lier - Huwelijksvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [VIDEO & FOTOS] Lier - Huwelijksvuurwerk

    Vele van jullie zullen denken, een Huwelijksvuurwerk, dat zal niet echt grootzijn. Heeuu niets is minder waar.. Het budget van deze show was groter dan de show die we vorigeweek zaterdag afstaken in Sint Jozef (gemeente Rijkevorsel) En dat was voor het 100 jarig bestaan van dat Kerkdorp.

    Dus dit keer hebben we dus nog groter uitgepakt dan vorigekeer. Was het vorige keer een vuurwerk op een brug, dit keer was het een vuurwerk náást een brug. We hadden het vuurwerk opgesteld aan de rand van een Kanaal. Aan de overkant van dit kanaal vond het Huwelijksfeest plaats.

    Ook dit keer hebben we weer veel produkten gebruikt van Vulcan, iets meer dan vorige keer, dit omdat het budget natuurlijk groter was. En zelfs hier en daar wat spaans vuurwerk!.

    Affijn genoeg gepraat, hier de onvermijdelijke fotos als eerst:


    De plaats van handeling


    Alle mortierrekken keurig gerangschikt in rij opgesteld


    Fontijnen, Bengaalsvuur, spaanse multiflashes, 70 schots candles en zelfs singleshots


    Potjes


    Een prachtige 6inch shell van Vulcan (importeur Hamberger)


    Ringbommen


    Tourbillion candels met fontijnen


    prachtige red & blue peony


    Peony met palmtree pistil


    salvotje


    Palmtrees met candles eronder


    wave shells met een glitterboeket erboven


    de bekende crackling chrysanthemum van bonbridge


    Stukje finale


    Totzover de fotos, meer fotos kun je natuurlijk in het fotoalbum vinden. Het was weer een geslaagde dag, die mede dankzij de hulp van VWC Mattenfreak uiterst geslaagd verlopen is. Natuurlijk is er gefilmd, en het video verslag kun je dan ook *HIER* downloaden.

    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    Het was zeker een leuke show, een huwelijksvuurwerk nog wel, mocht willen dat ik zoiets kon regelen.

    Er werden weer mooie producten gebruikt van Vulcan, wat een prachtige heldere kleuren hebben die bommen toch, echt gaaf. De effecten waren ook top, de peony's met palm pistils zoals hierboven al op foto staan bijvoorbeeld waren zeer goed, maar ook waanzinnige effecten met glitter en toch wel een aantal keren blauw, blijft toch favoriet bij mij.
    De show was leuk opgezet, 3 posten met uiteraard op de posten hetzelfde vuurwerk, dit gaf een erg mooi en breed geheel. Ook werden er leuke rustmomenten gemaakt met fonteinen, bengalen en flashers. De candles die werden gebruikt vond ik echt top, hele snelle candles in W-shape, heel gaaf.
    De finale was top met o.a. prachtige willows, zeer goede kwaliteit ook, en daarna natuurlijk 3 heerlijke salutes.

    Weer een mooi showtje, het bruidspaar was zeer tevreden, net als de rest van het gezelschap.
    Zoals RedBaron zegt heb ik mee kunnen helpen aan deze show en dit heb ik wederom met veel plezier gedaan. Heb ook weer veel geleerd en ben de mannen van DBK dan ook weer erg dankbaar voor deze dag.

    PS: ondanks de regen toch mooie foto's kunnen maken, gelukkig maar. De film is ook weer netjes geworden, dank u.

    Comment


      #3
      Heerlijke film om naar te kijken. Leuke beelden vooraf van de opbouw.
      In de show komt duidelijk het thema huwelijk/liefde naar voren.
      Prachtig die rode blinkerboeketten. De palmtrees zijn ook een lust voor het oog zeg.
      Het moet voor de bruid en bruidegom een mooi en onvergetelijk moment geweest zijn van hun huwelijksdag.
      Zijn jullie na afloop ook nog even wezen doorzakken Red Baron en Mattenfreak, of was het opruimen, inpakken en wegwezen?
      Leuke film, thanks.
      Laatst aangepast door moontan; 18 May 2007, 00:52.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
        .
        Zijn jullie na afloop ook nog even wezen doorzakken Red Baron, of was het opruimen, inpakken en wegewezen?
        Leuke film, thanks.

        Het was inderdaad inpakken, opruimen en zeer snel wegwezen. Het begon tijdens de show beetje bij beetje steeds meer te regenen. Dus we waren blij dat het opgeruimd was. maar goed, hetwas hoe dan ook een leuke dag hoor!
        [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

        Comment


          #5
          Ziet er netjes uit de show veel mooie bommen
          Gerwin

          Comment


            #6
            Ten eerste weer geweldig mooie foto's!!!
            Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar de opbouw en ik ben zeer goed voorzien dank daarvoor !
            Alleen ehhh je hoeft echt niet vol langs de posten te gaan sprinten voor een mooi shot hoor
            Geweldig mooie shells zoals al gezegd werd en ik vond die tourbillion candles ook errug gaaf!
            Aleen op een gegeven moment vond ik het iets te veel shell voor shell schieten...
            Later werd dat weer goed gemaakt hoor daar niet van
            Met geweldig mooie palms
            En geweldig mooie mines!
            En een erg lekkere finale met een paar hele mooi bommen!!!!
            Bedankt weer jongens! Goed gedaan!

            Comment


              #7
              Ja als ik mocht gaan trouwen, met nadruk op als, dan wil ik er ook vuurwerk bij hebben. De beste mensen zijn in stijl getrouwd, dat ze nog lang en gelukkig samen mogen zijn!

              Comment


                #8
                Leuk verhaal, en er zitten mooie foto's tussen.
                Ik heb de film gezien, en wat ik er zo leuk aan vindt (komt wel vaker voor) dat er gewoon consumenten vuurwerk tussen zit.
                Dat maakt het allemaal wat reeëler. Om naar een show te kijken met allemaal gigantische shells is wel leuk, maar ik zie liever een goed verzorgde show met vuurwerk waar ik wel aan kan komen.
                Dat maakt het allemaal wat dichterbij, en dat is prettig.

                Comment


                  #9
                  Lier, belgië?!

                  Bedoelen jullie Lier in België?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door reverze Bekijk bericht
                    Bedoelen jullie Lier in België?
                    Ja hier vond dit vuurwerk plaats, je kon het ook zien aan waar het geposted was.(shows buitenland> Belgie)

                    Comment


                      #11
                      Ow, sorry voor de fout.

                      Spijtig dat ik dit niet wist want ik woon vlakbij Lier. Weten jullie waar in Lier ongeveer de show was? Want ik weet dat er in Duffel ook een vuurwerk was vorige week zaterdag, maar van Lier wist ik niets.

                      Comment


                        #12
                        Dit zal komen omdat het voor een besloten groep was. Het was namelijk een huwelijksvuurwerk.
                        Stel je voor je gaat trouwen, laat een mooi showtje organiseren en er staan ineens 500 mensen uit het dorp te kijken, gezellig zo op je bruiloft

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door reverze Bekijk bericht
                          Ow, sorry voor de fout.

                          Spijtig dat ik dit niet wist want ik woon vlakbij Lier. Weten jullie waar in Lier ongeveer de show was? Want ik weet dat er in Duffel ook een vuurwerk was vorige week zaterdag, maar van Lier wist ik niets.
                          De show was bij Het Hof van Nazareth
                          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                          Comment

                          Working...
                          X