Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[VIDEO & FOTOS]Frankfurt: Wolkenkratzer festival

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [VIDEO & FOTOS]Frankfurt: Wolkenkratzer festival

    *opgelet veel fotos!*

    Eens in de 6 jaar vind er in Frankfurt het Wolkenkratzer festival, vrij vertaald: het Wolkenkrabber festival. Naast het afsluitende vuurwerk op muziek zijn er vooraf aan dit grote vuurwerk tal van optedens en zijn er heel wat (soms zeer spectaculaire) activiteiten in en rond de wolkenkrabbers van Frankfurt.

    Vannaf drie van deze wolkenkrabbers en op de grond vond deze avond het vuurwerk plaats. Voor deze wolkenkrabbers was een groot terrein ingeruimd waar optredens plaats vonden op een groot podium.


    de 3 wolkenkrabbers, de hoogste ( de linker dus) heeft een hoogte van 260 meter!!

    toen we aankwamen in Frankfurt waren we als bij wonder in gelegenheid om onze auto op slechts enkele honderden meters van het feestterrein te parkeren. snel dus naar onze spot waarvandaan we achter de grote massa publiek, er waren meer dan 100.000 man afgekomen op dit evenement, onze film en foto spot mochten inrichten. We hadden een erg luxe uitzicht over het publiek heen richting de drie torens.

    Na lang wachten, en na het zien ( en genieten van) onder andere de nederlandse (!!) hermes house band, Kim Wilde, Otto en zijn friesenband kon het spektakel beginnen.


    Een afgeladen binnen plein bij de wolkenkrabbers

    Het eerste salvo wat ingezet werd meteen de toon gezet: Kwaliteit! alle bommen die men deze avond afschoot waren van de Duitse firma Zink ( ook wel bekend bij vele onder ons van de bekende en beruchte Zink 901\2 lawine pijlen). Maar dat niet alleen. De mines en Singleshot waren zo te zien van Italiaanse makelij

    De hele show, afgewisseld met Balloon Glowing, en een Licht spektakel, was een werkelijke lust voor het oog! De Finale van dit alles werd gevormd door het nummer One Moment in Time, sommige onder ons zullen gaan glicmlachen, want ja in Emmerich ging L&F met dit nummer spijtig genoeg strijdend ten onder. Niet voor deze show, een majesteuse finale met vannaf alle drie de torens, en op de grond vuurwerk!

    affijn genoeg gebabbeld, kijk mee en geniet alvast van de fotos:


    De opening van het vuurwerk.


    Palm, glitter en crown boeketten


    groen! Het startsein voor de Jamesbond Theme




    blauw en paars


    en nog een keer met groen!


    En oja in rood ook nog




    laag vuurwerk met singleshots




    De subfinale


    En een deel van de finale


    Het was voor ons een prachtige show. Nog meer fotos zijn te vinden in ons fotoalbum natuurlijk, je kunt ze *hier* bekijken. Natuurlijk hebben we de hele show óók vast gelegd op vide. Deze video kun je *HIER* downloaden en bekijken.

    Veel kijkplezier!


    PS: vanavond is\was er nog een uitvoering van dit spektakel. En dan moeten we weer 6 jaar wachten vooraleer er weer een Wolkenkratzer festival is!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    WÁÁNZINNIG! KIPPENVEL!!! Wat een show zeg!
    Ik moet zeggen dat ik er toch wel van baal dat ik deze show heb moeten missen, maar je kan helaas niet alles meemaken. Het is een show die je niet elders mee zal maken met die wolkenkrabbers erbij, het is gewoon een prachtige locatie waar de show mooi op gebaseerd is.

    Ja, wat moet je hier nog over zeggen, het is gewoon geweldig, prachtig synchroon met de muziek en het vuurwerk, wat een kwaliteit zeg!
    Helemaal de bommen die zo'n hele volle pistil hebben, fel van kleur zijn en dan zie je daaruit ineens een willow opdoemen, zie je echt niet vaak, maar wat een plaatjes. De single shots waren van hoge kwaliteit, bleven zeer mooi hangen en waren ook zeer langdurig. Maar het gebruik van de kleuren is zeer mooi, enorm felle kleuren, prachtig!

    Op wat schoonheidsfoutjes na dat niet alles de lucht in ging is dit een grandioze show, grote klasse van het schietende bedrijf! Over 6 jaar ben ik erbij!

    Comment


      #3
      Ik sluit mij volledig aan bij het commentaar van Mattenfreak.
      Een zeer zeldzame show, prachtige combinatie van muziek en vuurwerk op een schitterende manier in beeld gebracht.
      Spectaculair van begin tot eind.
      De finale is huiveringwekkend mooi met het prachtige nummer One moment in time en een keur aan effecten in werkelijk magistraal mooie kleuren.
      Ik heb de kleuren nog niet zo mooi helder gezien als in deze show.
      Om mijn waardering eens in cijfers uit te drukken:

      Show : 10
      Film : 10


      Comment


        #4
        In i woord WOW Niet normaal meer behalve dat het goeie bommen zijn was het ook nog zeer goed op de muziek geschoten en die finale was om te smullen ik weet het wel weer ik heb iets ZEER MOOIS gemist
        Gerwin

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
          In i woord WOW Niet normaal meer behalve dat het goeie bommen zijn was het ook nog zeer goed op de muziek geschoten en die finale was om te smullen ik weet het wel weer ik heb iets ZEER MOOIS gemist
          je hebt inderdaad iets mooi's gemist!
          was egt gaaf helemaal daarboven(op die toren's)super mooie bommen en dan nog op de grond vol vuurwerk geknal niet normaal !
          maar ik vond zelf dat de muziek ietsie pietsie te hard stond als er een crackling efect kwam hoorde je die niet ja 1 x heel zacht
          egt gaaf jammer dat eens ind e 6 jaar is egt jammer
          gegroet
          the_Bulldog

          Comment


            #6
            Het was geweldig. Helaats ben ik nog wel op de terugweg naar nederland geflitst.

            Als de foto binnen is zal ik eens kijken of ik die kan posten .
            Het moet wel een mooie foto zijn want die kost me vermoedelijk 115 euri.

            Maximum snelheid Overtreding Boete (Euro)
            (overal) 12-16 km/h 85 €
            17-21 km/h 115 €
            22 km/h en meer inkomensafhankelijk*
            Inneming rijbewijs (bebouwde kom) 26 km/h en meer inkomensafhankelijk*
            Inneming rijbewijs (buiten bebouwde / snelweg) 41 km/h en meer inkomensafhankelijk*

            In duitsland zijn 2 regels:
            Regel 1: je mag overal net zo hard als je zelf wilt behalve als
            het staat aangegeven. Zoals een groot bord met 100 waar je dan met 120 km/h langs komt en dan na een paar flitsen er op gewezen wordt op je snelheid
            En regel 2: respecteer regel 1

            Maargoed het was een geweldige belevenis. Ik had dit niet willen missen Grandioos gewoon.
            Laatst aangepast door BlackBaron; 14 May 2007, 19:28.
            www.pyroworld.nl -- Pyrotechnicus -- MCSA 2003: Messenger -- Systeembeheerder

            Comment


              #7
              Nounou dat was dan niet leuk, van die flitspaal dan.
              Was je al bezig met afremmen? Of reed je al de hele tijd 120 km/u op plaatsen waar je onbeperkt hard mocht.
              Ik zie dat niet alleen het vuurwerk mooi is, maar ook vanuit zo'n unieke locatie. Ziet er vet uit.

              Comment


                #8
                Heb eigenlijk niet zo heel veel toe te voegen...
                Wil alleen nog één ding even heeeeeel duidelijk maken:
                Wat een geweldige kwaliteit bommen en single shots zeg!!!!!!!!!!!
                Geweldig vol niet ongelooflijk groot uitgespreid maar mooi dicht en ook geweldig mooi heldere kleuren en dan helemaal de shells waar er nog een mooie willow achter vandaan komt echt genieten!!!!
                Ook de ring bommen waren weer in grote getalen aanwezig en dat is ook eigenlijk altijd smullen
                Ook erg goed op muziek geschoten wil ik toch nog even vermelden met een aantal hele leuke aspecten erin en volgens mij alleen maar singleshots zo hoort het! Alleen af en toe een single shot die niet afgaat op de rechter wolkenkrabber...
                En ook een geweldig lekker toetje met wat heeeerlijke salutes met tail en een mooi staaltje one shot candles erachteraan van een geweldige kwaliteit single shots!!
                Deze show straalt gewoon op kwaliteit echt super!
                Bedankt weer RedBaron je hebt ons weer eens goed voorzien!!
                Laatst aangepast door Firespree; 14 May 2007, 23:09. Reden: mierenneuker

                Comment


                  #9
                  Hier nog een filmpje van Youtube over dit vuurwerk
                  Youtube
                  Erg goed filmpje!

                  Comment

                  Working...
                  X