Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nijmegen 17-07-2007

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nijmegen 17-07-2007

    De dinsdagavond, de eerste wandeldag van de Vierdaagse, staat traditioneel in het teken van ‘De Waal in Vlammen’, een groots vuurwerk dat zijn gelijke in Nederland niet kent.
    De voorbereidingen van het vuurwerk nemen ongeveer 3 dagen in beslag met hulp van 8 mensen. Op dinsdagmorgen wordt het vuurwerk op de Waal aangevoerd. De aansturing voor het vuurwerk wordt draadloos vanaf de waalkade bediend. Het vuurwerk wordt verzorgd door Dream fireworks.
    De show start om 22.30 uur.


    Link:
    De Domeinnaam vierdaagsefeesten.eu wordt nog niet gebruikt en is te koop voor 25,00 euro. Heeft u interesse om deze mooie domeinnaam over te nemen?

    #2
    (moontan kijk toch eens vaker in ons eigen fotoalbum & kalender, dat van PW en VWC )

    hier wat fotos van 2005:












    Het is 1 van de betere vuurwerken in Nederland, in 2005 heb ik er erg van genoten. In 2006 vond ik het tegenvallen. In 2005 vond ik het allemaal beter op muziek geschoten.
    Laatst aangepast door RedBaron; 11 May 2007, 15:33.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    Comment


      #3
      Ik ga er waarschijnlijk ook weer heen. Vorig jaar was mijn eerste keer en het was toen smullen geblazen met het vuurwerk. 1 minpuntje was wel dat het vorig jaar enorm verschoven was met de tijd. Ik zou er wel vroeg naartoe gaan want als je er later in de avond er naartoe gaat zul je in de file zitten. Tevens zou ik bij Lent ga staan want daar is het nooit zo superdruk en kun je er gewoon nog comfortabel gaan zitten op het grasveld. Het enigste wat je dan mist is de muziek want die hoor je aan de andere kant een stuk beter.
      Wat je ook niet moet doen is met de auto over de brug gaan want dan zit je behoorlijk vast.
      Het leven is een feest!

      Comment


        #4
        Bedankt, haha je kunt precies zien wat er bij jullie vorig jaar is fout gegaan.
        Nog een vraagje, is er genoeg parkeerruimte in de buurt? Of wordt het kilometers lopen omdat je de auto nergens kwijt kunt?

        Comment


          #5
          Nou invader999 je kunt bij Lent achter je auto neerzetten maar wij moesten vorig jaar nog wel een kilometer lopen. Maar dat maakt toch niet uit want je hebt je hoofd alleen maar bij het vuurwerk
          Het leven is een feest!

          Comment


            #6
            Ik zal er zeker bij zijn!
            met een beetje (hele hoop) geluk kan ik de schietlijst in handen krijgen

            misschien kunnen we er, als er meerdere leden gaan, een kleinde meeting van maken

            Groetjes,
            Vincent

            Comment


              #7
              Blijft toch jammer dat ik dit vuurwerk wat voor mij redelijk dichtbij is elk jaar mis ivm met de zomervakantie...
              Ben benieuwd wat er dit jaar van gemaakt wordt...

              Comment


                #8
                Ik ben rond die tijd ook constant op vakantie, omdat het 3 dagen voor 14 juli is; dan is er altijd goed vuurwerk te zien in Frankrijk.

                @ Denjo. Er is dus niet genoeg parkeerruimte. Toch maakt dat inderdaad vrij weinig uit als je een vuurwerkfreak bent.
                Maar zou ik willen gaan, dan is dat met mijn vader en een paar neefjes én hun vader. Zij vinden vuurwerk net zo leuk als de kermis.
                Dus ze zullen dan balen als ze 1000 meters moeten afleggen om die show te zien.

                Comment


                  #9
                  Dit jaar ga ik er ook proberen bij te zijn had die man van dreamfireworks nog gesproken in Valencia en die zei dat het een van de mooiste shows in nederland is

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jord Bekijk bericht
                    Dit jaar ga ik er ook proberen bij te zijn had die man van dreamfireworks nog gesproken in Valencia en die zei dat het een van de mooiste shows in nederland is
                    hehe das gratis reclame
                    Ik heb er nu al zin in!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jord Bekijk bericht
                      Dit jaar ga ik er ook proberen bij te zijn had die man van dreamfireworks nog gesproken in Valencia en die zei dat het een van de mooiste shows in nederland is
                      Dreamfireworks zal deze show echter niet schieten...
                      NLE ..... Feuerwerk Pur-Natur

                      Comment


                        #12
                        Wie dit jaar wel dan?

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Lev-he Bekijk bericht
                          Wie dit jaar wel dan?
                          uit de kalender van VWC\PW


                          Bedrijf: GT global trading Pyrotechnics & Events GmbH

                          Schietlijst:

                          Flowerbeds / cakeboxen van 1.2" t/m 2.5"
                          Romijnse Kaarsen van 1.5" t/m 2.0"
                          Shells 2.5"
                          Waterbommen 4"
                          Waterbengalen 3"
                          Tekstlichten
                          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                          Comment


                            #14
                            Okee lijstje ziet er goed uit...

                            Ik zeg niet dat hun schieten dacht het van wel maarja hij had het over verleden jaar

                            Comment


                              #15
                              Volgens mij lopen er 2 dingen door elkaar
                              en dat is de show van de 17de die wel degelijk door Dreamfireworks wordt geschoten.
                              De 18de wordt er een andere show geschoten door Azuma
                              Laatst aangepast door poziloc; 21 May 2007, 01:07.

                              Comment

                              Working...
                              X