Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emmerich: Emmerich in lichterglanz 2007

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    En helaas voor ons L&F is het gewoon niet waard om pyrotechniker te worden genoemd!

    Zelfs ik zal het beter kunnen schieten met de hand dan hun met al die apparatuur dan heb je tenminste timming
    Gerwin

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
      En helaas voor ons L&F is het gewoon niet waard om pyrotechniker te worden genoemd!

      Zelfs ik zal het beter kunnen schieten met de hand dan hun met al die apparatuur dan heb je tenminste timming
      Ik denk zelf dat de show die nu komt wel goed MOET zijn, de eerste was verprutst, de tweede ging er i.i.g. meer de lucht in alleen de timing was knudde. 3 maal is scheepsrecht... nu moet er dus een klapper komen

      Ga er in ieder geval heen ... we'll see
      [B][I]Senyor pirotècnic, pot començar la mascleta![/I][/B]

      Comment


        Ja de tweede keer hielp ik ook in plaats van die andere kerels...
        Krijg je dat...
        Nee zit maar te dollen...
        Ik ben heel benieuwd wat die er nu is een keertje van gaat bakken...
        Hij heeft een heel jaar gehad om zijn spullen op orde te brengen dus hopelijk gaan we dat zien!

        Comment


          helaas blijft emmerich met LF in zee gaan nadat deze man afgelopen oktober zijn bezoek uitlachde. (zelfs degene die moeite hebben gedaan om een tweede keer te komen) weiger ik nog langer om naar vuurwerken van dit stuk onbenul te gaan.

          en dan heb ik het geen eens over de qualiteit van het vuurwerk want voor mij is vuurwerk vuurwerk en ook al is de show iets minder van een 12 incher gaat mijn hart nog steeds sneller kloppen.

          maar iemand die de sfeer niet aanvoelt.. tja hoe kan dat ooit verberteren.....

          helaas helaas want emmerich blijft lekker dicht in de buurt en ze hebben de mogelijkheid om grote kalibers te schieten.. dus jammer is het zeker

          (waarschijnlijk kriebelt het volgende maand toch weer genoeg om alsnog te gaan...)

          Comment


            Nog een filmpje: http://www.pyro-reports.com/movie200...merich_l&f.wmv

            Met dank aan: http://www.pyro-reports.com/index.html

            Ik heb hem zelf niet helemaal gekeken want ik vond er niet echt veel aan en zag dat jullie ook niet echt tevreden waren aan jullie vorige posts te zien. Het begin van het filmpje vond ik wel leuk om te zien, van de schietlocatie.
            Laatst aangepast door Monsterking; 28 April 2008, 09:05.

            Comment

            Working...
            X