Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chinees Nieuwjaar 2007

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Chinees Nieuwjaar 2007

    Kan iemand mij vertellen wanneer er in Rotterdam of Den Haag het Chinese nieuwjaar gevierd word? Ik vind het ieder jaar meer dan de moeite waard om er een kijkje te nemen. Alleen is het voor mij onduidelijk wat nou de exacte datum is.


    Voor meer info zie www.geledraak.nl
    Laatst aangepast door Jupilerfreak; 23 January 2007, 12:07.

    #2
    Den Haag wordt aangegeven dat het de 18e februari is, maar er is ook sprake van 17 februari. Dit is dus nog even afwachten.

    Rotterdam is 19 februari.

    Comment


      #3
      Indien niets te doen zal ik zeker aanwezig zijn.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door WaSabi Bekijk bericht
        Kan iemand mij vertellen wanneer er in Rotterdam of Den Haag het Chinese nieuwjaar gevierd word? Ik vind het ieder jaar meer dan de moeite waard om er een kijkje te nemen. Alleen is het voor mij onduidelijk wat nou de exacte datum is.

        Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Kan je er iets meer over vertellen?
        Of dat iemand anders er meer over kan vertellen?
        Duurt de show lang? Wat voor vuurwerk wordt er geschoten?

        Thanks

        Comment


          #5
          Bij iedere chinese winkel zal er een 100k afgestoken worden, soms 2 of 3 tegelijk. Tijdens de 100k danst de draak voor de winkel en "eet" de sla op en dan is de winkel voor het komend jaar ingezegend.

          Je zal dus de gehele dag 100k horen. Gaat van winkel naar winkel. In zowel Den Haag als Rotterdam vinden de shows in het centrum plaats. De ervaring leert dat het in Den Haag drukker is dan in Rotterdam.

          Comment


            #6
            Het is zeg maar een stoet die door een stad heen gaat en op verschillende plekken worden chinese rollen afgestoken.
            Once a pyro, always a pyro

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door kruitsnuiver Bekijk bericht
              Het is zeg maar een stoet die door een stad heen gaat en op verschillende plekken worden chinese rollen afgestoken.

              Dat lijkt me wel vet om mee te maken.
              Mattenfreak, de koning van de knalmatten, is zeker ook van de partij?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                Dat lijkt me wel vet om mee te maken.
                Mattenfreak, de koning van de knalmatten, is zeker ook van de partij?
                Grote kans dat ik maandag 19 februari in Rotterdam aanwezig zal zijn, die zaterdag in Den Haag is nog niet zeker. Mocht iemand een keuze moeten maken, dan raad ik Rotterdam aan, organisatie is daar beter en minder drukte.

                Moontan, ga jij ook?

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                  Indien niets te doen zal ik zeker aanwezig zijn.
                  Niks te doen? Hiervoor neem je gewoon vrij! Ik zou ook moeten werken maar een snipperdag heb ik hiet echt wel voor over.
                  Vorig jaar was erg geslaagd.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                    Grote kans dat ik maandag 19 februari in Rotterdam aanwezig zal zijn, die zaterdag in Den Haag is nog niet zeker. Mocht iemand een keuze moeten maken, dan raad ik Rotterdam aan, organisatie is daar beter en minder drukte.

                    Moontan, ga jij ook?

                    Zeker weten, dit wil ik echt meemaken.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Lev-he Bekijk bericht
                      Niks te doen? Hiervoor neem je gewoon vrij! Ik zou ook moeten werken maar een snipperdag heb ik hiet echt wel voor over.
                      Vorig jaar was erg geslaagd.
                      ik ben continu vrij
                      dus als ik opnieuw wat werk vind zou het beste kunnen dat ik dan moet werken. op je eerste of tweede dag vrij nemen, tja dat gaat niet he

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                        Den Haag wordt aangegeven dat het de 18e februari is, maar er is ook sprake van 17 februari. Dit is dus nog even afwachten.

                        Rotterdam is 19 februari.
                        Bedankt Mattenfreak hier kan ik wat mee. Aangezien ik het liefst in Rotterdam ga en dat niet in het weekend valt moet er uiteraard vrij gevraagt worden.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                          Zeker weten, dit wil ik echt meemaken.
                          Heel mooi, kun je gewoon meereizen met de trein met ons, wel zo gezellig.

                          Heb het idee dat er nog flink wat freaks komen trouwens, op UB zijn er ook al aardig wat die erover praten. Daarbij is FPM ook altijd van de partij daarzo, vorig jaar meer als het jaar ervoor.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                            Heel mooi, kun je gewoon meereizen met de trein met ons, wel zo gezellig.

                            Heb het idee dat er nog flink wat freaks komen trouwens, op UB zijn er ook al aardig wat die erover praten. Daarbij is FPM ook altijd van de partij daarzo, vorig jaar meer als het jaar ervoor.

                            Gaan we doen, lijkt me heel gezellig.
                            Bedankt voor het aanbod.

                            Comment


                              #15
                              Begint om 1 uur las ik. Ben benieuwd waar de mensen dit jaar zoal afspreken en hoe laat.

                              Comment

                              Working...
                              X